mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hvordan gjør dere det? Plutselig syns jeg det var så kaldt da lillesnupp ble kjørt ut i vogna istad. Body, joggebukse og en dyne hadde hun på da. Så la ende an dyne oppå jeg. Syns liksom det er litt galt å begynne med ullpose nå, for da må jeg jo tapå henne så veldig masse klær når det blir skikkelig kaldt..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei. hadde satt på henne en jakke/genser utenpå body. det har jeg. å vet jeg ikke hvor gammel hun er men min er 4 uker og er varm av seg. og selfølgelig en dyne.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg blir nesten litt oppgitt jeg. For den ene dagen er det 25 grader og det er varmt, så da blir det tynne klær og et teppe i nærheten, har det som regel ikke på i vogna da. Så våkner jeg og det er kuldegrader på morran.. da er det å pakke på mer klær + dyne... Nå vurderer jeg nesten å ta frem posen... Det skal ikke være lett, men jeg ser an været.. tar jeg på henne for mye så tar jeg det bare av.. Men så langt så har hun på vanlige klær også har jeg på dyne..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Akkurat det samme lurte jeg på idag..Bor i Vestfold og det er jo varmt i sola midt på dagen, men lufta er skarp og i skyggen på morran er det jo nesten kaldt........ Gutten min er 6 1/2 mnd og har på seg strømpebukse, strikka ullbukse utenpå den, body, jakke og lue. Ligger under en dyna som han sparker av seg etterhvert........ Vurderer å finne frem pose og bare ha på body og bukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå