Gå til innhold

Når tar dere frem voksiposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kaldt i sør, men det er vel litt tidlig å ta frem voksien? Kanskje det er på tide når målestokken viser under 10 grader? Eller hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt med både voksiposen og et teppe til barnehagen. Det er jo alle årstider på en dag..Er det varmt rundt sovetid så tar de bare et teppe rundt henne..

Skrevet

Tenkte når det kryper ned mot 4-3 grader jeg da.Har bare ulldyne inni da.Nå ligger han på skinn med dyne over,7 gr.

Skrevet

voksiposen tar eg fram ved 0 grader, men bruke den ikke før nedi minus 3-4. ellers bruke eg bare Koseposen min, og koseteppet hannes, som er et sånnt helseteppe da..

Skrevet

bruker voksi hele året vi da....men har sommerdyne i ennå. Bytter ikke til vinterdyne før det går mot minusgrader. Ulldyna blir jo altfor varm når det er 10 + grader!!! Hva skulle da ungen ligge i når det er 15 minus??!!

Skrevet

legger du ungen ute i 15 minus?

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Så lenge det ikke blåser er det ikke noe problem. Er varmegrader inne i vogna!! :) Så lufta de puster inne er ikke 10 minus!

Skrevet

HAr en 3.5 åring jeg da , men fra erfaring fra hun lå i vogn hadde jeg nå hatt saueskinn fell i bunnen på vognen og dyne - og evnt ullpledd - idag er det nå 11 grader her

Skrevet

Mine har også ligget ute uansett vær og føre.

De står jo i le på terassen og nedi vogna er det ikke så kaldt som ute. Og alle mine er da friske og raske de!!!

Skrevet

Vintervoksien tar jeg fram når det er under 0 grader. Lucas er så varm av seg at han kan ikke bruke den når det er plussgrader

Skrevet

eldste har voksiposen i bhg hele året han, men på det varmeste bare som underlag med vanlig teppe over, varierer hvor godt han snøres inn og hva han har på seg.

Mini på 12 uker har snart vokst fra bagen sin, har en tynnere pose, men kommer til å ta fram voksiposen når det er under 10 grader ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...