Gå til innhold

handleliste til bhg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe inn vinterklær til snuppa til bhg...men har nå fått hjerneteppe og kommer nesten ikke på hva hun trenger eller hvor mye av vært slag hun trenger...noen som er villig til å hjelpe ei gravid dame med hjerneteppe her:)hehe...

På forhånd takk for hjelpa...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hel vinterdress

Cheroks til slapsedager

Vinterstøvler/sko til kalde dager

Skjerf

Lue

Votter gjerne et par par for de blir bløte og borte osv

Fleece dress

Tykke sokker

Ullundertøy

Skrevet

Takk til deg irismor:)er helt håpløs for tiden...har aldri vært så distre før altså....hehe:)kan ikke skylde på ammetåke ennå heller...hihi

Skrevet

hvor gammel er hun da?

Hvis hun er liten ville jeg ventet med å kjøpe sko og dyre vinterklær til jeg visste hvilken størrelse hun kom til å bruke!!

Du vil sannsynligvis trenge:

ullklær

dress

vintersko

votter/lue

noen velger cherrox i tillegg, men det trenger du strengt tatt ikke dersom du har vanntette og gode sko. Fleece trenger du nødvendigvis ikke dersom du ahr gode ullklær og en god dress.

Isteden for å handle en hel haug nå, ville jeg ventet til vinteren kommer og se hva hun faktisk trenger.....

Skrevet

Hun er 2,5 år....tenkte jeg snart måtte handle inn siden det er minus grader her om natta nå:(det var den sommeren

Skrevet

+ eventuelt matboks, drikkeflaske og tøffler hvis de bruker det i den barnehagen. En fast sekk eller bagg til barnehagetøy er greit å bruke.

Skrevet

IKKE kjöp skjerf , men lös hals ! (skjerf er farlig de kan henge seg fast i ting og trenger neppe forklare det bildet )

Ullundertöy

Ull strömpebukser el longs og sokker

Tynne ullsokker til å ha i vinterskoene

Thermo stövler

Vinter sko

Vinterdress

Ull bukse + genser eller dress (noen bruker fleece istede for ull)

2- 3 par votter

luer - kjekt med hvertfall 1 finlandshette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...