Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hvor lenge varte undersøkelsen? Fikk dere fine bilder? Og generellt fornøyd ellers? Vi tenker oss dit, i og med at det er litt billigere..men er ok å vite at det er verdt det..
emporium Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 bruker den damen som min faste gnekolog, og er i allefall kjempefornøyd har ikke vært der i forbindelse med graviditet (ennå), men endel andre plager selvfølgelig avhenger mye av kjemien mellom henne og dere, men jeg har ingen skrupler med å anbefale folk å dra dit =O) lykke til
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ok, takketakk Spørs om vi ikke bare skal bestille oss en time..
CB-BabyBoy Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Vi var der igår faktisk og så på lille sprell Undersøkelsen varte vel nesten 45 min tror jeg, hun tok seg veldig god tid til å se på lille og forklare nøye. Vi fikk se både i 2 og 3D. Bildene ble veldig bra, har et som man ser veldig godt hele kroppen. CD kostet vel 200 kr tror jeg. Det var for tidlig til å kunne se kjønn - jeg er bare i uke 15, men det spilte heller ingen rolle for vår del. Vi ville kun vite at alt var ok. Alt i alt var det meget verdt det og kan virkelig anbefale de Legen er en kjempekoselig dame!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Tuuusen takk for svar! Da er jeg overbevist Måtte dere bestille time i lang tid på forhånd?
CB-BabyBoy Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 neida, jeg ringte på fredag og fikk igår det hender det kommer avbestillinger så derfor kan man få timer innimellom. hun ville faktisk ta både innvendig og utvendig, men jeg er ikke sååå keen på kamera opp i privaten, så siden hun kunne se utenpå så gjorde vi det hehe. håper dere får time fort da og at dere blir like fornøyd! skulle gjerne vist deg et 3D bilde sånn at du kan se hvor bra kvalitet det blir, men får vel ikke gjort det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå