Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Tror gutten min er svært svak i ryggen siden han ikke prøver en gang.... er det noe jeg kan gjøre for å hjelp/stimulere han? han ligg mye på gulvet å leker, men er ikke så aktiv. Åler seg fremover, men liker best å ligge å leke. litt lat =)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jenta mi var rundt 10 måneder da hun satte seg opp selv! Hun krabber ennå ikke ( er 11,5 mnd), men humper siden en måned tilbake på rompa! Ser ut som ei lita apekatt som suser avgårde bortover gulvet....) Alle barn utvikler seg jo veldig ulikt, men hvis du er i tvil så snakk med helsestasjon, de kan henvise deg videre dersom det skulle trenges! Men det tror jeg ikke! )
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 tror egentlig ikke det jeg heller. bare lurte på hvor lenge jeg må vente - som førsteg. mamma er bare litt nysgjerrig og utålmodig. de fleste setter seg opp når de er 10 mnd, så ble litt nysgjerrig om det fantes andre. litt betryggende at det er flere i samme situasjon =) det er nok like rundt hjørne da =)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Lukas var litt over 10 mnd da han satt seg opp, han rygget inn mot det ene beinet på spisebordet og klarte på et vis å lande på rumpa etter ca 2 uker med rygge-krabbing og sette seg opp på denne måten, begynte han å krabbe fremover og sette seg ordentlig opp uten bordbeinet. Jeg syns han var veldig sent ute, var litt utålmodig... men det kom jo Nå er jeg utålmodig siden han ikke har begynt å gå enda, hehe. Han er nesten 14 mnd. Men de tar det i sitt eget tempo
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Gutten min satt ikke selv før han var 10mnd,måtte bruke vippestol frem til da. Satte seg opp selv når han var rundt året tror jeg. Nå er han litt over 15mnd og går ikke enda..hehe..tar livet med ro denne krabaten
Tibra Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Godt å høre at det er flere maibabyer som ikke går enda (har en som er født i slutten). Mini her var også rimelig sedat, satte seg ikke opp før han begynte å reise seg: Begge deler skjedde rundt 1-årsdagen. Har stortsett sittet på kne etter det og ikke med beina ut på gulvet. Mini ålte seg stortsett rundt og begynte ikke å krabbe før han var 14 mnd! (tror ikke han skjønte vitsen når han kunne åle...Etter det har det vært høyt og lavt, blitt en skikkelig klatrer som er oppå kjøkkenbordet før jeg vet ordet av det..går rundt med stolene og langs vegger etc, men går ikke selv enda... Så kanskje må du vente litt til, men plutselig så skjer det en hel masse på en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå