mamma til 2... Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 noen som har kjøpt dette nylig og vet hvor det er best pris?
Sjokoladebananer Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Er det 0-13kg setet du mener? Var på Happyland på Svinesund i helgen, og der skulle de ha 1298 for stolen og 1298 for isofix-basen (svenske kr). Det er rimeligst av de stedene jeg har undersøkt... De var tomme nå, men fikk inn fler i beg. av september.
mamma til 2... Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 nei,fra 9kg - ett eller annet. den andre heter vel cabiofix eller noe,
mamma til 2... Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 setet som begynner fra 9-18 kg.ingen som har kjøpt det nylig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå