Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Tulla mi er litt over 4.mnd, må jeg bytte til nan2 da eller? hva er forskjellen egentlig, blir de mer mett av 2.. bruker ennå 1 for hadde så mye igjenn.. noen som kan hjelpe meg her? hadde vært fint om hun sov over det ene natt måltidet snart;)
babyandme Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei, nan2 er beregnet fra og med 4mnd.. den er litt tykkere/tyngre i konsistensen og metter nok mer enn nan1 ja.. merket det på min gutt hvertfall. Men ingenting i veien for å bruke opp nan1, dersom du hadde mye igjen av det. Du kan jo f.eks gi henne nan2 som siste måltid om kvelden og bruke resten av nan1 om dagen??
shanty73 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 I nan 1 er melkeproteinet spaltet mer enn i nan 2... Dette enzymet som modnes i babyen til å spalte proteinet er på som regel på plass ved 4mnd alder.. Så da kan man bytte.. Noen reagerer ikke på dette i det hele tatt.. Det er bare nan som har dette også.. Så noe "mer" mett vet jeg ikke om babyen blir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå