ragna Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 ingen som seriøst tror at dette er gjennomførbart? alle er selvsagt klar over konsekvensene dette vil føre til? økning av svart arbeid, nedleggelse av barnehager, mindre sosialiseringsøvelse for barna før skolestart. flere barn med adferdsproblemer....osv. hvor tar man pengene ifra? aaaaaaaaaaah, økte skatter, dyrere avgifter, større egenandeler, barnehager til 8000,- pr.mnd ja? *klør meg i hodet* snakk om å kjøre seg selv på ræva.
prekæs Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Vel. Utsikten til å ha 20000 utbetalt i mnd over noen år, høres unektelig deilig ut. Her gjelder det å tenke på seg selv. Det at sykehus og sykehjem, haugevis av bedrifter med deltidsansatte må legge ned, driter jeg egentlig i....
ragna Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 ja, ikke sant? driter vel en lang i om jeg sitter der med skjegget i postkassen den dagen mine egne besteforeldre burde skrives inn på ett sykehjem som ikke finnes, bare jeg får de 20.000,- planlegging er oppskrytt! dessuten viser det jo bare at landets politikere har flust med humor.
Gjest -<<- Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Oljefondet er løsningen på alt fra den kanten, vettu. Jeg er snart der at jeg håper de får regjeringsmakt om et par år så de kan drite seg skikkelig ut og få det overstått.
ragna Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 joda, hadde vært ett morsomt skue, men etterklokskapen, hvem tar seg av den?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 ...og de snakker om at kontantstøtten hindrer integrering? Er ikke det litt ironisk da?
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Intet oppegående menneske kan synes dette er et godt forslag. Samfunnet kommer til å gå på ræva og det fortere enn vi rekker å snu oss. Lykke til med å finne lærere til ungene deres og sykepleiere til deres gamle. De som mener vi må tenke på oss selv...vel, de har sikkert iq på linje med en middels femåring.
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 ..og nei, parlez, jeg sikter ikke til deg, bare generelt
prekæs Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Satser på at du forsto at uttalelsen min var med et snev av ironi...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Sånt forlsag måtte bare komme fra ei som ikke har unger sjøl..Siv Jensen. Derfor kan ikke hennes familiepolitikk stoles på, hun vet rett og slett ikke hva hun prater om. Dette forslaget er å gi med den ene handa, og ta med den andre.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Tror Jensen er litt forvirra nå...leder hun frp eller krf....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå