Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jaja, jeg vet jeg maser. Men jeg har 12 lange dager igjen, men det hadde passa så innmari bra og fått baby i dag, siden storesøster er hos pappaen sin ;o) OG jeg vil slippe mere bekymringer nå, jeg vil bare ha han ut!!!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 modningsakupunktur,sterk mat,sex,husarbeid........:-) lykke til;)
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 JAAAAA:) Sex, satte i gang fødslene mine hver gang;) Men hva med å ta deg en vaskerunde (om du orker) tak-gulv-vegg-trapp. Uta å gå en tur?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Men sex hjelper vel bare om det er modent?? Og hvor lang tid tar det fra sex til fødsel? Haha! UTOLMODIG!!! Gå tur, njei.. ikke hofter til det.... Vaske.. joda, men det er jo rent her!! Kan sambo sette seg på magen tro? Haha
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Nei, jeg syns du skal gå deg en tur, slappe av og kose deg på turen og så gå hjem og ta e avslappende bad. Vet det ikke hjelper, emn det må da være deilig når man er sliten og gravid:) Den lille kommer når han vil, det ikke når du vil det:)
Slettes Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 signerer meg & lille vampyrs tips.. ikke tenk mer på at du vil føde NÅ, jo fortere du legger tankene til side og slapper av jo mer naturlig blir det å det starter.. selv trodde jeg at jeg skulle få for tidlig med sistemann nå pga at de to andre barna kom før termin, men den tredje dagen dro vi på lang biltur og besøk til svigers og jaggu gikk ikke vannet på kvelden.. da hadde jjeg endelig sluttet å "mase" han ut.. lykke til - h*n kommer når h*n er klar..
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Å der ringte de fra sykehuset, jeg må inn til sjekk IGJEN! Skjønner dere jeg vil ha han ut eller????
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Vel...du kan godt få lese mine fødselshistorier, så skal du få se hvor fort det går;)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Du kan komme å vaske hos meg! Her er det IKKE rent... ellers er sex å anbefale! Lykke til!
Dotten Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Gå ut og klipp plenen med en motorisert gressklipper Ev. puss rekkverket/verandakanten med en elektrisk pussemaskin. Det ristet i gang riene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå