Gå til innhold

hjelp søkes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal åpne kafe i en middels by. Har lyst at den skal tiltrekke seg mennesker i alle aldre. Hva må jeg tenke på, hvordan interiør etc ville dere hatt? Hvis det var opp til dere? Den blir nokså liten...

kom med Tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må vær koselig og moderne....ikke for stilrent.....og kozy musikk...

ikke for baraktig...og heller ikke or smørbrød-kafe lignende....

gode møbler å sitte i....

server alle typer kaffe og div. brus....øl tiltrekker jo de fleste så det er nesten et must...

tilby et lite utvalg mat...feks: pannekaker, supper, pasta...det er slike ting som er fort gjort å lage...og en kjempehit...iallefall på vinterstid....:-)

Skrevet

liker at det er koselig. at det ikke er helt sterilt med glass og metall, men hellr en litt mer koselig stil med personlighet. det kan feks være ala gammeldags kafe med litt fyllte glasskrukker , pynt( feks gamle vekter, bakeverktøy, kaffekvern osv), lyse farger, treverk.

Gjest irismor
Skrevet

lag ditt eget særpreg. Vi var ute å spiste i Oslo, på det stedet var det ikke 2 like ting, ingen ting som matchet. Ikke lik kniv og gaffel, forskjellige glass og tallerkner. Stolene var ulike, bordbenet var støttet opp med bøker =)))) Skikkelig særpreg.

Maten hadde jeg gjort grei og enkel og norsk. Alle steder har kebab, hamburgere og pommes frites.

Hva med fylte pannekaker, brødskiver med leverpostei og bacon, vafler med brunost, rømme, syltetøy etc er et must. Og hvis du skulle ha en barnemeny lag en uten pølser og pomme frites.

Skrevet

vil du ha en kafe som er vennlig for mødre med barn? pass på at du har stellerom og gjerne med en stol der så de kan amme f.eks? de er det ikke mange av!

Skrevet

mange gode tips dette, ønsker meg enda flere *skrive ned*.

Skrevet

bolt ikke fast bordene. irriterer meg på enkelte som gjør nettopp det. er jo håpløst om man trenger mer plass eller vil slå i sammen flere bord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...