Hjertemor Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er innom skravle av og til, du er alltid her, eller...?
Miss Foster Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Sjaman er overalt. Du ser henne under sofaen, bak gatelykta, inne i hodet ditt. Kanskje derfor?
Hjertemor Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 He, he...! Ja, ikke meningen å være spydig, sjaman er jo fin=) Bare forstår ikke hvordan hun får tid til alt annet i livet..?
er det muuulig Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 bare back off!!!!!!!!!! so what om hun er her mye....hun er her ikke mer enn meg....hun er bare flinkere å skrive innlegg....mens jeg mest bare leser!!! og dessuten om du ser henne her så ofte at du tror hun bor her...ja da gjør da sannelig du det samme!!!!!!!
Miss Foster Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Sjaman er veldig aktiv. Kan passe 14 unger samtidig som hun pynter til bursdagsselskap og bake 3 kaker, og svare pá 1179 spá-forespórsler, OG legge inn 386 innlegg her. Det er vár Sjaman det!!!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 jepp bor her jeg...men hallo jeg står ikke på topp 20 lista en gang for mest innlegg....
Miss Foster Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 he he he - akkurat ná nei. Men hvis vi gir deg litt tid sá kommer du vel snart inn blandt de 5 fórste... tij hi hi
Gjest irismor Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 De fleste er nok her like mye som sjaman. Men vi blir ikke ropt etter like mye, derfor er vi ikke like synlige =) La sjaman være i fred du og finn noe annet å heng deg opp i. Vi er nemlig veldig glad i sjamanen vår c",)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 lenge leve sjaman du er superdame ! kjempeflink til å spå (for se om du har rett ang. at det blir gutt??) og ei veldig koselig dame å snakke med ellers ) klemmer til deg sjaman )
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Jeg tror ikke dette innlegget var stygt ment, men kunne ha spurt på en annen måte. Sjaman er lett å legge merke til siden hun blir ropt så mye på. Selv er jeg ganske sikker at jeg bor her mye mer enn Sjaman, he he. Skal skjerpe meg.....fra imorgen av :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå