Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 den mamman min er jammen rar.her er jeg flink,å finner på ting,men hva gjør hun? Se på dette du. - jeg åler,å viser at jeg kan.tar duker,river ned alt på bordet,rekker det til mamma,flink? Nei,hun tar alt fra meg! - så jeg setter kursen mot datan.har sett hva hun gjør.tar ledningen,å med mye arbeid greide jeg å få ned den flate greia.flink? Nei... - vaske,da blir hun glad vel. Oser til bøtta,plasker for å få gulvet vått,bruker kroppen og klærne som mopp.dette var gøy,nå blir hun vel glad vel? Fikk jo bada samtidig. Nei, sa hun nå å! - ovnen da,den må jo tømmes for aske.men nei,nei,nei? Nå har hun festa døra!hmmm.. -dvd er morro.jeg tenkte hun ville se film,å skal ta med spillern til henne.men tror dere hun ikke sa nei nå å! -ikke fikk jeg leke med samle flaskene hun har,ikke med vannet til bikkja,heller ikke stikk kontakter,blomster,søppelbøtta,strikketøyet,skolebøker,ja alt som er gøy er nei!! Så nå sitter jeg å sier neinei. Alt er jo neinei her.. Attpåtil tar hun fra meg gåstolen jeg raser rundt i! Bare fordi jeg viste hvor flink jeg var til å ramle på hue ut av den.da slipper hun jo å ta meg av selv.. Mammaer er rare... Klem fra "neinei" gogutten..
Reveenka Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Er det ikke typisk! Sånn er mammaen her i huset også, enda jeg bare vil vise hva jeg får til! Jeg kan forresten stå opp selv om natten, jeg - og av og til vekker jeg ingen før jeg har ordnet litt rundtomkring på egen hånd. Så nå blir døren min lukket helt igjen om kvelden! Tenk deg det'a!
Dailis Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet akkurat hvordan du har det.... Jeg og er kjempeflink, men får ikke lov. Jeg har og prøvd å vaske med vaskebøtta i dag, men den ble tatt vekk fra meg. Jeg finner meg stadig godbiter, er flink og finner mat selv. For det er så mye god jord i blomsterpottene, jeg tar dem ned og prøver å kose meg med det, og nå er alle satt lengt vekk. Storebroren min er så flink til å putte halvspiste epler under sofaen, men finner jeg det, får jeg aldri beholde det. Selv ikke de gode steinene ute får jeg beholde.... Men mammaen min er ikke bare rar, jeg synes hun er litt slem. For når jeg legger meg ned og skriker hysterisk av å bli fratatt godbiter som blomsterpotten....da får jeg ingen sympati engang.... Hun sier bare at det er æsj... Men duker, det vet jeg ikke hva er, har aldri vært borti det her hjemme.... Snuppa til
Plutseliten :) Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ja er de ikke rare...for bare litt siden var jeg såååååååå flink bare jeg rapte eller smilte. Hun største søstra mi har en skuff på badet,oppi den er det masse jentegreier, men det vet jo ikke jeg.Syntes bare idag tidlig at det var kjempegøy med alle de hvite klistremerkene med vinger....dro liksom av den hvite lappen og satt klistremerket pent på plass på flisene overalt Da ble mamman min morsk i stemmen og sa nei! Men da vi kom ned og hun styra med grøten fant jeg en skuff til..hehe og der var det en lang eske ..med en rull oppi, det var sølvblankt og knitret skikkelig bra. Dro ut alt som var på rullen jeg..og reiv det i masse småbiter. Da sa hun nei igjen...lurer på hvem han er jeg? Rampekos til deg fra Adrian )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå