Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke får UL i uke 20. Ble litt skuffet for jeg trodde jeg skulle får det i uke 17 eller 18.DE sa også at det var ingen muligheter for å bytte time.

Uke 20 er jo så lenge til. Er ikke det ganske sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, helt normalt. Jeg var faktisk 20+1 (altså uke 21) når jeg var til UL og det var ikke noe problem. Sist jeg var gravid, var jeg også først til UL i uke 20. Jordmoren sa, at så lenge det var innen utegangen av uke 21, er det helt greit.

Skrevet

Nei det er ikke forsent..

men skjønner att det er lenge og vente ja;)

Skrevet

He he..ja det er vel bare jeg som er utålmodig :) Takk for svar:)

Skrevet

Jeg var der også i uke 20... og ble flyttet noen dager frem, så var egentlig nesten 21 uker. Ventetiden var kjeeedelig, men den som venter på noe godt, vettu.. :)

Skrevet

Jeg skal også på ultralyd i uke 20. Ble skikkelig skuffet selv, for en er jo så ivrig etter å vite at alt er bra! I dag er det en uke igjen, men jeg føler ventetiden aldri tar slutt! Men venninnene mine sier at jeg skal være glad for at det er så sent, for de kan se mer da -så får prøve å se slik på det :o)

Skrevet

Jeg var 19+3 da jeg var på ultralyd. Da jeg var gravid i vinter skulle jeg den dagen jeg var 20+0.

Skrevet

Jeg skal også inn i uke 20. Jeg er 19+5 ved UL. Hadde egentlig time ved 20+2, men dagen passet særdeles dårlig for meg. Og de ville absolutt ikke at jeg skulle komme inn senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...