Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 og bare 29 dager til termin... vil være friiiisk jeg... snufs trenger symarti... er tett i pappen deluxe.. ikke no særlig det nei
SunRoad. Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Du kan trøste deg med at jeg også har 29 dager igjen, å jeg også er syk. Fikk det på mandag, dedd i desa, rennende snørr å hodepine. Samme opplegget i går, å i dag våknet jeg med sår hals. Ikke noe gøy i det hele tatt Å itilegg går jeg hjemme med en aktiv gutt på 21 mnd. Vi får syte sammen...Hehe...
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 du ska få "bli frisk fort igjen tanker" fra meg, har bare meg selv her da så da syntes jeg enda mer synd på deg... snufs snufs.. dedd i desa og kraftig hovvepine.. ikke no sææli d ass... snufs...
SunRoad. Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Nei kjedelige greier...syte-klage-syte-klage......hehe Du får ha god bedring da, håpe det ikke blir no værre, feberen er værst synes jeg, da ligger jeg rett ut å slapp som en fisk, verker i hele kroppen osv., hehe....men nå skal jeg hoppe til køys igjen, lillegutt var tidlig våken i dag så nå har han sovnet igjen =)
junea Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Da kan du trøste deg med at du kommer til å bli frisk til den lille kommer ut=) Får håpe det:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå