Gå til innhold

snufs... blitt syk jeg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

og bare 29 dager til termin... vil være friiiisk jeg... :( snufs trenger symarti... er tett i pappen deluxe.. ikke no særlig det nei :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan trøste deg med at jeg også har 29 dager igjen, å jeg også er syk. Fikk det på mandag, dedd i desa, rennende snørr å hodepine. Samme opplegget i går, å i dag våknet jeg med sår hals. Ikke noe gøy i det hele tatt :( Å itilegg går jeg hjemme med en aktiv gutt på 21 mnd.

 

Vi får syte sammen...Hehe...

Skrevet

du ska få "bli frisk fort igjen tanker" fra meg, har bare meg selv her da så da syntes jeg enda mer synd på deg... snufs snufs.. dedd i desa og kraftig hovvepine.. ikke no sææli d ass... snufs...

Skrevet

Nei kjedelige greier...syte-klage-syte-klage......hehe

 

Du får ha god bedring da, håpe det ikke blir no værre, feberen er værst synes jeg, da ligger jeg rett ut å slapp som en fisk, verker i hele kroppen osv., hehe....men nå skal jeg hoppe til køys igjen, lillegutt var tidlig våken i dag så nå har han sovnet igjen =)

Skrevet

Da kan du trøste deg med at du kommer til å bli frisk til den lille kommer ut=) Får håpe det:) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...