Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg gjør det fremdeles,men hørte at noen hadde sluttet med det.. vet ikke jeg..vi har ikke oppv.maskin og synes ikke noe om å vaske med zalo..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 hvorfor ikke? regner med at du vasker alt annet hun spiser av med zalo?. jeg vasker de i oppvaskemaskinen!
Milletrille Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Nei, har sluttet med det. Hun krabber jo rundt og spiser på alt mulig annet.... Vasker de i oppvaskmaskin eller for hånd med zalo. Skyll de i varmt vann og så i kaldt vann, så skal det være mer enn bra nok
livetimammasmage Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 jenta mi er 5 mnd og jeg har slutta med det, de får bakteriefloraen i orden rundt 6 mnds alderen, så da er det ingen grunn til å koke ting lengre. Koker bare nye flasker og smokker før de taes i bruk for første gang. Ellers går alt(utenom smokketutene på flaskene) i oppvasksmaskina
jamy Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Vasker de for hånd med zalo eller i oppvaskmaskinen. Sluttet og koke rundt 5 mnd alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå