ღtili35ღ Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som har vært der? Skal dit i dag og ta røntgen, men etter det jeg kunne se har de ikke leger. Stemmer dette? Hvordan får man da vite hva som er galt?
Gemini77 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Nå er ikke jeg kjent med dette stedet, men det er aldri leger som tar røntgen bilder og man får ikke svaret mens man er der. Bildene blir sendt en lege som vurderer dem, og deretter blir svaret sendt videre til legen som henviste deg dit, og du får svaret fra h*n.
ღtili35ღ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Der vi bodde før var det alltid en lege som studerte bildene, så fikk vi snakke med han etterpå.
Gemini77 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Det har jeg aldri hørt om og jeg har tatt masse røntgen. Så da var du nok heldig for det er ikke vanlig praksis.
Nit@™ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har vært på Capio (Oslo) til MR, og skal dit igjen. Svaret mitt ble sendt direkte til fastlegen som henviste meg. Tok bare bilder og reiste hjem. Legen min bruker Capio fordi de har kort venteliste. Bruker "fritt sykehusvalg" ordningen. Det betyr litt høyere egenandel for min del (på kjøring osv.) Men heller det enn å vente i 5-6 uker ekstra.
ღtili35ღ Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Takk for svar. Da skjønner jeg hvorfor jeg fikk time hos legen igjen på fredagen:-) Så i mellom tiden får jeg bare spise ibux og slappe av da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå