Gå til innhold

Hvor mye bør man vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvis man er 178cm høy?

Jeg veier 64 kg og føler meg FEIT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

64kilo er vel ikke akkurat noe å klage over da. Du er jo ganske høy! Kan ikke akkurat se for meg at du er feit! Må noen kilo opp da! Du kan godt få noen av meg:)

Skrevet

ikke tenk på verken vekt eller BMI. det er fett % i kroppen som har noe og si... kanskje du burde gått og snkke med legen din? 178 cm høy og 64 kg`? men i følge din BMI ligger du på 20 som er normal kroppsvekt. kommer du ned til 18,5- er du undervektig,,,, så en tur til lege er ogh anbefalle da ja.

Skrevet

Jeg er 1,78 og veier 80 kg. Det vil jeg si er 5-7 kg for mye.

Da sier jeg det ut ifra hvordan min kropp er formet.

Men dette er ikke tiden å begynne på slankekur*ler* Jeg må

jo bare regne med at jeg fortsetter å gå opp i vekt nå fremover.

Skrevet

Så du mener at du bør veie ca. 74 kg når du er 178 cm høy? Betyr det at jeg veier 10 kg for lite? Det kan ikke stemme, for jeg har flesk på både magen og låra...

Hilsen HI

Skrevet

Når man er 178 cm høy, vil en normal vekt være fra ca 62 til 79 kg. Du har en BMI på 20 hvilket er i nedre normalområde. Kanskje du skulle snakke med noen for å få et bedre forhold til kroppen din? Du er ikke overvektig!!!

Skrevet

Tenker du er ganske perfekt da jeg!

Før i tiden skulle man veie ca 75 kg, "normalen", når man var 178 høy...

Ligger man ti kg under er man som regel det man kaller fin og slank og ikke på "normalen" - som gir man litt mer sunnere glød i kinnene! :0)

Føler du deg feit nå bør du nok innse at alt fettet ligger under hjernebarken og ikke på kroppen.

Tenker du fint kan veie 68-70 kg og fremdeles gå for å være tynn.

Skrevet

Så deilig å høre at dere synes jeg ikke veier for mye, det skal jeg feire med en sjokolade-muffins!

HI

Skrevet

Jeg sa ikke at du da veier 10 kg for lite. Jeg sa hva jeg burde veie

i forhold til min kropp. Jeg vet ikke hva du burde veie i forhold til din kropp. Snakk med legen din.

Skrevet

er 18,5 undervektig???? Lå på 18....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...