Gå til innhold

Er jeg urettferdig?


Laisalu

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er heldigvis gravid igjen,mistet for ett år siden i 8.uke, nå er jeg i 9.uke.Jeg har lyst til å fortelle det til de voksne i min/hans familie, men jeg vil at barna ikke skal få vite noe enda.Samboer'n min har en sønn på 9 år,og jeg syns det blir ganske tøft for han dersom han enda en gang skal få beskjed om at han likevel ikke får en lillebror/søster enda.Samboeren min syns det er urettferdig at "hans sønn" er den eneste som da ikke vet noe.Men gjør det noe? Han er hos oss hver 14.dag.Kan noen gi meg råd, jeg har ventet med å si noe til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er veldig vanskelig. Vi har samme situasjon her nesten. Mannen min har en sønn fra før på 7, da jeg ble gravid i juni (tok testen dagen før vi dro og hentet han) fikk han vite det ganske kjapt. Han skulle være her på sommerferie i 3 uker. Disse tre ukene ble fylt med legekontor-turer,sykehusturer 3 ganger. Jeg hadde mistet.. Var ikke lett å forklare han dette. Nå kommer han igjen i Høstfrien,vi skal ikke si noen ting. Nettopp fordi hvis dette skal skje igjen vil jeg ikke vri tankegangen på en liten gutt alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha,det er rart med det, uansett hvor mye ungene skjønner og vet, så vet du aldri hvordan de egentlig takler sånne ting innerst inne.Da gjenstår det bare å få "overtalt" samboer'n min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar han ihvertfall at dere denne gangen venter til du er 12 uker på vei,i tilfelle det skulle skje igjen. Er ikke godt å si hva et barn sitter igjen med av tanker når "babyer dør i magen".

 

Velig vanskelig tema egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...