Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg har bare 30 kr på kontoen..åååh.. :/ Barnetrygden kommer vel før helgen håper jeg.. Slitsomt at alt ikke kommer samlet..
fox`y Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 barnetrygden kommer på fredag:O) å d er bra..har kunn 4 kr på korte jeg, å regninger i fleng....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 jeg og!! Over er de tider hvor man kunne ta ekstravakter og få store lønninger.. synes jeg har så dårlig råd:/ får 7000 den 12 ( 80%lønn) og 2000 av NAV i slutten av mnd,pluss barnetrygd på 950. før følte jeg at jeg fikk mer, rundt 12000 tilsammen.Har ikkr helt kontroll på det,men innbiller meg at jeg har begynt å få mindre fra NAV. sukk
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 (før jeg ble gravid jobbet jeg ofte masse ekstra vakter ( Er i helsetjenesten) og fikk lønninger opp mot 20.000.. ) hater å ha så lite penger, man bruker jo mye fritid på å surre rundt på kjøpesenter og kafe, og pengene bare flyr..føler ikke jeg har brukt noe særlig på meg selv.. kjøper alt av klær til småen,og så betaler jeg strøm,tv og internett mens samboern min betaler husleien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå