Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 vil bare si,lykke til med alle tusen tingene du har igjen til den store dagen!! Er sikker på at alt er i box til da.å at dagen blir fin.du har med å senke skuldrene nå,å ta deg en pust i bakken.sett deg ned i kveld å koble ut litt.må ikke være totalt utslitt vet du =) Heier på deg jeg! "hei å hopp,hei og hopp" =o) klem
phantomet Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg er med å heier jeg også!! (....skulle det være nødvendig stilles trampoline, hjemmesnekret elge-kostyme og dusker til disp. for ekstra heie effekt....Dritgrei er spesielt flink til motiverende fanfarer og veldig god til splitthopp med kostyme på trampoline... *ler*)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Det er jeg og Jahn Teigen som er best på de der splitthoppene.... vi har en heieklubb han og jeg, hvor splitthopp helt klart er en hovedingrediens! dette går fint, pust med magen og tenk at det skal være en hyggelig dag, og at ingentig blir perfekt så da er det bare å senke skuldrene! :-)
Plutseliten :) Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk ) !!SMASK!! Dere er skikkelig gode på å heie og det hjelper. Skulle gjerne sett splitthopp og dusker og alt Dagen blir bra,jeg kommer til å være så stolt og glad når vi er igang og solen skinner på søndag for det har værmeldingen lovet!
Plutseliten :) Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Ps...hvis dere vil titte på hun som skal feires ligger det et på mine bilder...en liten stund Et av fotografbildene tatt forrige uke..
Karomamma Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Skjønner godt at du er stolt av konfirmanten!! Nydelig jente LYKKE TIL med resten av forberedelsene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå