Lilleblome Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 som har hatt sterke magesmerter og kvalme rett før IKM? Våknet i natt med mye smerter i magen, og måtte legge meg i fosterstilling for at det skulle lindre noe... I tillegg så sitter jeg her på jobb og er kvalm og uvel i kroppen... Noen andre med samme erfaringer? Har IKM til fredag..... Takk for svar! :-)
Morradi Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei! Sliter med akkurat det samme selv, å det er skikkelig plagsomt:/ Blir liksom så tiltaksløs når det er på den måten.. Ikm er ikke før 9 september, så håper det snart går over!! Imens er jeg gravid til det motsatte er bevist, akkurat som alle andre måneder=)
helinor Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg har hatt en slik smerte to ganger før.... og begge gangene var jeg gravid:) Jeg hadde skikkelig smerte ca. 4-5 dager før IKM og testet positivt dagen etter smartene. Men trenger jo ikke være sånn for deg da. Men kanskje:) Jeg var ikke kvalm da, men det var jeg ikke noen gang i svangerskapene.
Lilleblome Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Da får jeg jo bare krysse alt jeg har av fingre og tær for at det er det samme med meg! :-) Får bare håpe at TR ikke kommer til fredag, eller på laaang tid fremover! Tusen takk for svar! Har ikke like konstant vondt nå, det kommer mer rykkvis, men kvalmen er der enda..... Så da håper vi bare!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå