Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Ville bare tipse litt ettersom jeg akkurat har fått det jeg har bestilt. Var usikker på størrelsen og forhørte meg litt her inne. Jenta mi bruker strl 68 i klær. Noen ting som er smått i størrelsen har jeg tatt i bruk i strl 74, men ikke mye. Hørte at man gjerne skulle gå opp en størrelse og valgte strl 80 for å ta i litt. Det ble helt perfekt. Veldig bra passform, så føler ikke at hun drukner i dem i det hele tatt. Armene er det litt og gå på, men trenger ikke brette dem opp da de legger seg veldig fint pga kanten.. Utrolig bra! Ville bare tipse om størrelsen hvis andre skal kjøpe! :-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Dytter litt jeg, siden den havnet på side 2 med en gang..:-)
nenja Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Har også brukt dette ulltøyet og er veldig fornøyd med det. Utrolig bra stretch i det og myk og behagelig for de små!
pkv5 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Det hørtes så perfekt ut å bestille det på nett. Gikk du inn på sparkjøp sinne hjemmesider eller ? Min er et ca 83 cm, da bør jeg kanskje bestille 90 ? Takker for svar
Gjest Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hadde da bestilt 100, for de er små i størrelsen. Vi hadde noe T&T i fjor, og det holdt seg minst like bra som tilsvarende ullrpodukter fra Janus etc som er behandlet på samme måte. Greit at ulla kan vaskes ordentlig synes jeg. Nøstebarn sin ull er veldig bra - siden denne er ubehandlet, men blir totalt ødelagt om den havner i vaska (lesson learned) og det er lett for.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg bestilte på Sparkjop.no. Min baby er 65 cm lang og jeg kjøpte strl 80 istedenfor 70.. Ville nesten gått opp en størrelse hvis jeg var deg. Når jeg kan bruke 80 på min.. :-) Fint at det kan holde en sesong synes jeg..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg elsker Tom og Trine! Det fine er at, som du sier, den størrelsen som teoretisk sett er for stor ikke henger og slenger, men passer fint. I tillegg, passer det kjempegodt også når størrelsen er teoretisk riktig, pga stretch. De plaggene som vi kjøpte i størrelse 4 da gutten vår var tre år, brukte vi det året han var tre, det året han var fire og som ekstra det året han var fem. Nå ligger det i skapet til lillesøster på snart tre og er klar for tre nye år. Mye av det kan man ikke se er brukt engang, og her vaskes det på 40 grader etter en dags bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå