Gå til innhold

Ny kontroll i dag (gruer meg)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontrollen for en uke siden viste at babyen ikke hadde vokst de siste 4 ukene - i dag skal jeg inn igjen for å måle magen.. Gikk opp på vekta i sta, men den viser nøyaktig det samme som forige uke. Håper jeg får en ultralyd i dag dersom det ikke er noe tilvekst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :)

Var i samme situasjon for to uker siden... Da ble jeg sendt på UL og det viste seg at bebisen lå på tvers... Uken etter hadde hun heldigvis snudd seg litt og magemålet kom på streken igjen... :)

 

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

puste lettet ut her... babyen har vokst bittelitt :) Den er fortsatt langt under den røde streken, på kanten av det grønne feltet - men siden den har vokst så bra bare på en uke mente legen at jeg ikke trengte UL. Babyen ligger med hodet ned og alt var bare bra :) Fikk ny kontroll om 2 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...