oktober2007 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Kontrollen for en uke siden viste at babyen ikke hadde vokst de siste 4 ukene - i dag skal jeg inn igjen for å måle magen.. Gikk opp på vekta i sta, men den viser nøyaktig det samme som forige uke. Håper jeg får en ultralyd i dag dersom det ikke er noe tilvekst....
Minigull07/11 Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Lykke til! Var i samme situasjon for to uker siden... Da ble jeg sendt på UL og det viste seg at bebisen lå på tvers... Uken etter hadde hun heldigvis snudd seg litt og magemålet kom på streken igjen... Krysser fingrene for deg!
oktober2007 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 puste lettet ut her... babyen har vokst bittelitt Den er fortsatt langt under den røde streken, på kanten av det grønne feltet - men siden den har vokst så bra bare på en uke mente legen at jeg ikke trengte UL. Babyen ligger med hodet ned og alt var bare bra Fikk ny kontroll om 2 uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå