Gå til innhold

Spinning og fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en av de heldige som fremdeles er i form til å trene i slutten av svangerskapet (er 36 uker på vei). Lurer på om noen har erfaringer med trening og fødsel? Er det sannsynlig at jeg blir å gå over tiden, tror dere -eller kan treningen være med å få i gang noe? Hodet er festet og jeg har kjent at modning har vært i gang i godt og vel en uke. I dag har jeg utflod med pittelitt blod i, så jeg lurer på om det kan være slimproppen som har gått...?

Blir takknemlig hvis dere vil dele erfaringene deres med meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter - denne vil jeg også gjerne vite erfaringer på. :)

Skrevet

jeg har tru på at all trening kan være med på å få i gang noe. om ikke annet en lettere fødsel. men har ingen erfaringer selv enda. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg sykler/spinner også fortsatt (ca 3 x per uke).. Er i uke 38+3

Tror ikke det gjør at man går over termin, men jeg kan jo informere mer om dette når jeg har født.. Uansett har jeg det mye bedre de dagene jeg trener. Mindre vondt og mer overskudd :-)

Har også stor tro på at det letter fødsel, samt at det blir enklere å komme i gang igjenn med treningen etterpå.. :-) Samt at jeg slår i hjel litt tid...

Trener dog på en mye lavere intensitet enn normalt - men alt er bedre enn ingen ting :-) Ellers går jeg tur 1-2 ganger per uke.. Tror at treningen gjør at jeg fortsatt sover godt..

Sykler på SATS, hva med dere?

Skrevet

spinning er nok ikke å anbefale på slutten. Se for dere hvor ubehagelig d kan være for ungen når hodet har festet seg og hoftene svaier opp og ned fra side til side i god fart. Jeg kuttet tidlig ut spinningen selv om jeg er i god form. Man skal vel ikke få igang fødselen for alt i værden???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...