Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 akkurat NÅ!!! stille og rolig her,har sendt 2 barn på skolen,og venter på at lille snuppa skal våkne. så nå kan jeg kose meg i fred og ro her inne!!!! har du noen favoritt tid på døgnet??
luckypus Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 nå...men nå er lucas på 1 år alt oppe da...men stille og rolig likevel... koser meg med kaffe...og dib ellers har jeg en tedens til å sitte her etter at mann og barn har lagt seg...da er det også stille og fredlig... men etter at jeg er tidlig oppe (en i 1.klasse) så blir det ikke så sene kvelder lengre...
mayaya Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 morgenen! mini er i godt humør, leker oss, han blir trøtt og sover lykkelig i 2 timer :-)
NessaS Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Min favorit-tid er mellom 5 og 6 om morgenen. Da kan jeg slappe helt av med kaffe og nyheter uten at noen (les: sambo) maser hull ihodet mitt.
suseduse Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 foreløpig etter minis første dupp, så formiddagen.. er ikke så morgenfugl av meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå