Gå til innhold

åh den feberen :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

han våkn med 39 i feber og skjelving, jeg synes IKKE dette er noe greit :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei det er ikke gøy! Ekkelt med høy feber. Hvor gammel er han?

 

Jr er også syk, men har ikke feber han da. Feberen bruker å stige utover dagen, så det kan jo hende han får senere da.

Skrevet

Han er snart 15 mnd. Ligger bare i sofaen og koser med pleddet sitt. At de ikke bare kan være frisk og rask hele tiden...

Skrevet

39 er ganske høyt på morningen.. Hvor lenge har han hatt feber? Jeg ringer alltid lege om lille her har hatt feber i mer enn 3 dager, eller jeg ikke vet grunnen. ungerer paracet greit og jeg vet grunnen er det greit, men sliter paraceten med å få ned feberen synes jeg det er greit å ringe legen, det kan være infeksjon av noe slag..

Skrevet

han fikk feber i går, hadde 38,7 når jeg henta han i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...