så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 han våkn med 39 i feber og skjelving, jeg synes IKKE dette er noe greit
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Uff, nei det er ikke gøy! Ekkelt med høy feber. Hvor gammel er han? Jr er også syk, men har ikke feber han da. Feberen bruker å stige utover dagen, så det kan jo hende han får senere da.
så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Han er snart 15 mnd. Ligger bare i sofaen og koser med pleddet sitt. At de ikke bare kan være frisk og rask hele tiden...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 39 er ganske høyt på morningen.. Hvor lenge har han hatt feber? Jeg ringer alltid lege om lille her har hatt feber i mer enn 3 dager, eller jeg ikke vet grunnen. ungerer paracet greit og jeg vet grunnen er det greit, men sliter paraceten med å få ned feberen synes jeg det er greit å ringe legen, det kan være infeksjon av noe slag..
så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 han fikk feber i går, hadde 38,7 når jeg henta han i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå