Gå til innhold

Morkakaka framme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

VA vill dette si egentlig? vet at det vill si at det er akkurat som en airbag som ligger framme å man ikke vill kjenne like mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er slik at morkaka ligger mellom livmora og magen din. Jeg har fått beskjed om at morkaka ligger fremme, men for min del kjente jeg liv tidlig. Allerede rundt uke 13 og har kjent mye liv siden da! :-)

Skrevet

Jeg hadde morkaka framme forrige gang og kjente MYE mindre liv da enn jeg har gjort denne gangen,. Forrige gang så jeg ikke f.eks at det buktet og bulet fram og tilbake, det gjør jeg nå. Nå lå førstemann på tvers også så det kan ha hatt noe med saken å gjøre, men det er kjempeforskjell på liv første og andre gangen.

Skrevet

Morkaka kan vel i praksis ligge på tre måter,, enten mot ryggen, mot magen eller dekke over fødselskanalen. Det vanligste er mot ryggen,men det har ingen praktisk betydning at den ligger mot magen (annet enn det du skriver at den demper de sparkene som treffer:) Dekker den fødselskanalen når det nærmer seg termin, må man ta keisersnitt.

Skrevet

Min ligger forran men kan ikke si at jeg har merket lite spark ...er jo helt støl i magen av alle sparka jeg!!

Skrevet

Jeg har også min morkake liggende foran..Som en slags støtpute nærmest..Kjente ikke noe liv før i uke 24-25....... Men nå kjenner jeg jo hver dag,men fortsatt mest på ettermiddag\kvelden.....Helst også etter middag,noen som har erfart det???

Deilig å kjenne babyen assa:):):;):):) Vite at det er LIV liksom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...