Gå til innhold

MissiCippi, har det skjedd noe?


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor igår, god modning men ingen åpning enda.. Men når jeg våknet idag gikk slimproppen.. Et steg videre ihvertfall..Kan jo fremdeles ta tid, men hvert nytt tegn er jo bra.. hehe.. Hva med deg idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige du:-) Jeg vil også at noe skal gå snart!! He, he.. Nei, her er d ved d samme.. Mye kynnere og murring nede i ryggen, men han trives visst altfor godt der inne! Er litt trett og rar i dag, men er redd jeg overtolker veldig:-) Noen skrev på 3. trim. at d var RETT ETTER fullmåne babyene kom! Så kanskje du er heldig og havner i den statistikken:-) Kan jo gå fort når proppen har gått! D var sånn d startet med nr. 1 hos meg:-) I dag er forresten min termin.. Hold meg oppdatert:-) Og LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin idag jeg også!! =)

I hele dag har jeg hatt snekkere på besøk som har holdt på på det nye badet vårt, så har ikke fått dusjet ordentlig.. Skal ta meg en dusj nå, og så gå en tur i butikken, håper på litt mere symptomer da.. Har som deg bare masse kynnere og murringer.. Hatt det i en uke eller to.. Er helt sprøtt å sitte her å ønske seg smerter.. hehe.. Trodde nesten du hadde født jeg, siden du ikke var inne på siden. Sier lykke til til oss begge.. tvi tvi at det kommer i de nærmeste dagene.. Er mye inne her om dagen, så oppdateringer kan vi jo gi hverandre =)

Litt morsomt med en som er helt i samme situasjon m termin og symptomer, ihvertfall nesten.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:-) D er visst bare oss igjen:-) He, he.. Jeg har vasket hele huset i dag, og gått meg en lang og kjapp kveldstur, men d eneste d endte opp med er at jeg har hatt en hel kveld UTEN kynnere!! SÅ d er IKKE å anbefale.. Nå er d bare 1 time og 7 min igjen av terminen vår.. Huff! Håper jeg slipper å flytte over til septemberklubben! Vi får krysse alt for i natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...