Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag da jenter/gutter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme me sykt barn....så vi får vel finne på litt kjekke "inneting"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi i bursdag til mamma, lillegutt og jeg,tante og lillefetter, bestemor, det blir nok koselig:)

God bedring til lilletassen din.

Ha en superduper dag:)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Skal vente på telefon fra banken:/ Og bite det som er igjen av negler hihi:)

Skrevet

Skal snart spise frokost, så skal jeg levere storebror i barnehagen, så skal jeg vaske badet og skifte på sengene, og så skal jeg besøke en veninne etter det:)

Skrevet

hmm...ka spennende e d banken ska fortella...??:=)

Skrevet

gullet er i barnehagen så skal jeg til legen kl 09 og etterpå skal jeg til bestevenninna mi å hjelpe henne med vareopptelling :P så skal jeg hjelpe sambo med å leite frem masse papirer og hente snupps i bhg.. og da var den dagen borte :) vet ikke hva vi skal i kveld men

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn, han sitter her å leker.Tenker vi skal ta oss en liten hvil snart, begge to :)

Skrevet

Skal snart spise frokost, så skal jeg rydde før vi får besøk..

Kanskje shopping i kveld..

Skrevet

Skal i røntgen med kneet mitt.

Skrevet

Her skal det ryddes å vaskes!! Svigers kommer oppover i morgen, de skal være her 1 uke, så da må huset shines!!

Gubben skulle egentlig rydde igår når jeg måtte på jobb igjen, men han lå og sov med ungene helt til jeg kom hjem 1/2 11. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Frem til kl ett skal jeg vaske huset for da kommer mine foreldre på besøk:D Så da skal vi kose oss med god middag og og de får leke med sitt lille barnebarn:D

Skrevet

I dag skal vi gjøre siste finjustering på brudgommens antrekk.

Vi skal rydde og vaske litt, kanskje få hivd en haug med ting vi ikke trenger ha stående lenger...

Så skal snuppa ha med ei venninne hjem etter skolen før jeg i kveld skal til mamma sammen med svigermor for å prøvedekke bryllupsbordet :-))

Skrevet

Skal slappe av, vaske litt og lage middag til guttene før jeg drar på jobb i ettermiddag.

Skrevet

I dag skal jeg være alene med lille helt til kl 10 i kveld.. Og jeg har tenkt å sjekke nettbanken ca hver halvtime om jeg har fått penger. Ut på butikken en tur, tipper jeg blit våt til skinnet. Håper det har kommet penger så det blir regnjakke på meg!

Skrevet

I dag var vi oppe grytidlig, he he... Spiste lang frokost og var ute og lekte før jeg leverte gullet i bhg. Så nå skal jeg skrive ferdig en individuell oppgave, mann og barn skal til svigers på middag i ettermiddag, og jeg skal til en på basisgruppa mi og jobbe med gruppeoppgave.... Iiiiiiiahhh:o)

Skrevet

Skal ikke noe spesielt.. driv å vasker klær og har gått over soverommet med støvtørking, gulvvask og sengeskift...... er nok mer husarbe som venter..

Så skal jeg og vesla etter hun har duppet ut å leke og evt gå te byen og titte rundt mens vi venter på gubben min :)

Skrevet

gøy å se hvor mye tid vi bruker på husarbeid:P tenk om man hadde sluppet det..

jeg skal vaske badet,rydde rommet til gutten min som foreløpig blir brukt som bod,så får jeg besøk av ei venninne som jeg skal fikse håret på.

gutten min har tannkløe og er sutrete idag.puh.holdt det gående halve nattaB-)

Skrevet

Jeg og mini skal på svømming og så skal vi spise lunsj sammen med pappan til guttene (og samboern min) på jobben hans. Etterpå skal jeg hente største gullet i bhg....

Skrevet

Om en halvtime går vi opp i idr.hallen. Der skal det visst være aktiviteter for se små, men baller og sånn har jeg forstått.

Vi har som regel vært og badet med de små på onsdager, men nå er det rundt 10 mnd, så nå tenkte vi at vi skulle se åssen dette ball-greiene er :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...