annki83 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 syns faktsik de er gankse fine eg.. lyst på en carena ride me mykbag til den lille som kommer i desmber.. men er det kanskje litt upraktisk.. ? har lyst på en liten vogn som er lett å ta me på buss å mykbag for vi bor i blokk.. å hvordan er kvaliteten på disse vognene de er jo ganske billige da?
prøvekluten+3små Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 vil si kvaliteten står i stil til prisen jeg..det er min opplevelse av carena hvertfall..hadde og en slik til førstemann
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Vi har hatt det en gang, og aldri mer. Den knirker, er stiv og ekkel og generellt av kjip kvalitet.
Mannemor Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg har Carena tvillingvogn og ALDRI mer :-( Du får det du betaler for
jente og gutt Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har Carene vogn, og den er helt fin. Jeg brukte den MYE til førstemann og skal bruke den nå. Ingen problemer jeg.
annki83 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 høres jo bra ut.. så mange som klager på disse.. hvilken type carena har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå