MissAntrop Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg har et UV "telt" fra Brio som jeg tenkte å kvitte med med for 150 kr (ny pris 300 kr). Det er som en babygym med tynt UV beskyttende forheng. Praktisk og sammenleggbart med matte og noen leker som henger ned slik at babyen kan ligge å kose seg i sola Sydenturen vår ble dessverre avlyst så vi fikk aldri brukt det
Nicita73 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hvor gammel er babyen din? Min er 11 mnd.når vi drar neste mnd., blir den brukt da tror du,vil han sitte der, ser for meg at han bare kommer til å krabbe rundt, men det hadde vært veldig bra med en sånn en, har tenkt på det mange ganger. Tar den mye plass i kofferten da?
MissAntrop Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Min baby er 5 mnder og den er nok beregnet på babyer som ligger på ryggen og leker, som ikke krabber. Den er ikke så stor, på str med en vognbag. Slår den sammen helt flatt slik at den får halvmåne form og tar dermed ikke så stor plass
Nicita73 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Regnet nesten med at han var litt stor, da trenger vi ikke en sånn, vi får sverge til parasoll og solhatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå