Gå til innhold

Hvor mange par sko har dere?


Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Som dere bruker da?

Jeg har faktisk bare 3..... og da er det to av dem jeg bruker mest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, 40 kanskje? Bruker de fleste sånn i ny og ne..

Skrevet

Alt for mange, i følge mannen.

Akkurat passe synes jeg..... hihihi

Skrevet

Bruker en 2-3 fast, men hvor mane egentlig 10-20...hakke peil..

Skrevet

Tror jeg har en 5-6 par. Jeg og eldste datteren bruker samme skostr, så vi bytter på litt. Hun er nemlig veldig mye flinkere til å kjøpe kule sko enn meg. Jeg tenker praktisk jeg

Skrevet

I all verden så mye sko dere har!!!!

Skrevet

Hvor mange har du da?

 

Jeg har en skogreie... det er jo flaut nok, det dumme var at jeg nesten aldri fikk brukt skoa da jeg bodde i bergen der det alltid regna. men det endres nå:)

 

Bruker mest praktiske sko om jeg skal gå tur, men kan ha på penere om ikke, har kanskje 30 par nå? Har ikke telt.

Skrevet

Oj... ihvertfall 40! Jeg går sjelden med de samme skoene to dager på rad jeg da. Elsker sko! Har store problemer med å gå forbi et skosalg...

Skrevet

Alt for mange:s er svak for støvletter og boots, og pumps (skrives det slik:)?

Skrevet

jeg vel sånn ca 70 par sko.. 10 av dem blir flittig brukt.. *vil ha flere, men gå å skam meg* hehe huff

Skrevet

Jeg har rundt 20. Tror jeg.. Merkelig nok er det et fåtall som blir brukt; et par svarte converse, puma contre lace, pinstripete irregular choice, fjellsko og puma mustro når jeg sykler.. Og kanskje et par svarte støvletter. De fleste støver nok desverre ned.

Skrevet

jeg har 3 "hverdags"par, 2 par joggesko, ett par bunadssko (h******s drittsko:p) og ett par finsko.. + noen slippers'er da :D

Skrevet

Sikkert 20 par hvertfall. Bruker 3-4 par ukentlig, de andre er sommer/vinter/selskap osv.. sko man ikke kan bruke hver dag hele året

Skrevet

Rundt 30 tror jeg inkl. vintersko og treningssko, men jeg sliter ikke sko og det har jeg aldri gjort så mange av parene er mellom 5-8 år gamle...Bruker sikkert bare 10 av dem sånn til vanlig

Skrevet

Tja..

 

ca. 2o par nå. Bruker ikke halvparten av dem.. Er gla i sko, men ikke altfor gla i den moten som er nå og syns det er vanskelig å finne sko som er gode å gå med..

 

Skrevet

60? jeg vet ikke nøyaktig. men kjøper egentlig bare klassiske sko, har noen par som jeg har 10 år allerede

Skrevet

Sikkert mellom 50 og 70,mange er sikkert 7 år gamle,men når man har mange sko så blir de ikke så fort slitt og da sparer jeg på dem,men tenkte og rydde litt i dem når vi flytter så skal jeg gi bort de jeg ikke trenger eller kommer til og bruke til freetex,eller sende dem bort...

Skrevet

Uten å overdrive hadde jeg 50 par sko!!!!!! Fikk streng beskjed av samboeren min om å begynne å kaste når jeg kjøpte nye hele tiden.. jeg ha SKO DILLA!!!!! kasta 3 store bæreposer med sko her om dagen.. som gikk til uff konteiner:)

 

sko vekser og belter er forbruksvare! her!!! hehe :)

Skrevet

fjellstøvler, joggesko, innendørs treningssko, 2 par sandaler, 2 par pensko, gummistøvler, arbeidssko (veldig gammle joggesko), tøffler og et par hverdagssko. Det ble 11 par totalt det.

Skrevet

sambo tippa jeg hadde 70-100 par... men men.. son er de.. noen er SKOLIKER:) hehehe

Skrevet

Jeg har 43 par sko, elsker sko:)

Skrevet

Hm. Rundt 50 kanskje? 10 par er converse sko. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...