Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg er nå på dpo 9. Tempen steg enda ett hakk i dag og tappen er så og si lukket. Hadde vert kjekkt å vert gravid, men samtidig vet jef jo at det er fortidlig å si på tempene om jeg er det eller ikke. Jeg analyserer tempene til jeg er gal i hode
-lucy- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei igjen, Tryne!! ja, dette er pyton!! vet ikke hvilken dpo jeg er, men på dag 20, har ml 22-27 dagers syklus. har vært VELDIG sår i brystvortene, det svir og brenner i dem, det har jeg ikke merket tidligere. synes også jeg er litt uvel, og hadde en mini-halsbrann i går kveld da jeg la meg. så da stiger håpet litt, men har jo blitt skuffet så mange ganger før. har hatt symp tidligere også uten hell er litt redd jeg har en uvi, klør litt..., og at det er symp på det. Har du noen symå annet enn tempen?? krysser fingre for oss!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Ja, har vel egentlig det. jeg vert at egget fester seg ca 6-9 dager etter EL,altså det vil vise på tempen (kanskje med en tempdipp) 7-10 dager etter eggløsning. På dag 6 kjennte jeg mange stikkninger i livmoren, det har jeg gjort i 3 dager nå, og på dag 7 kom dippen. Så dersom tempen fortsetter å være høy er jeg redd for å få falsnke forhåpninger. Ellers har jeg hatt mye luft i magen. Noe ellers har jeg ikke kjennt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå