maskråka Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Barnet mitt har feber i dag og vi blir selvfølgelig hjemme i dag. Er det sånn at en må ha en feberfri dag før en er tilbake i barnehagen igjen? Jeg er vikar og har betalt fra dag til dag. Er satt opp hele denne uka, har jeg da rett på betaling selv om jeg er hjemme med sykt barn?
Hannahs-mor06 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 man anbefaler at barnet har en feberfri dag først ja.. og du har krav på penger for de vaktene du er satt opp selv om du er vikar - aldri hørt noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå