Gå til innhold

Små oppgitt..

Anicol*Blir det pergospire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sklir jeg sakte men sikkert over i dag 56.. Har vanligvis syklus på 43-45 dager. Har disse symptomene:

Skikkelig ømme pupper. (klarer ikke sove på magen lenger)

Jeg er alltid trøtt, og får ikke sove på natta...

Er sliten hele tiden, alt er tiltak..

Jeg fryser mye, særlig om morran..

Jeg er emosjonell, tuter for ingen ting.

Jeg har mye vondt i magen, noen ganger en vedvarende vondt, mens andre ganger stikker det til så jeg skvetter. Er også mye kvalm og svimmel, er faktisk så ille at jeg er sykemeldt for det..

Har konstant vondt i ryggen, gjør vondt å ligge, stå og gå:S

Jeg begynner fort å blø i tannkjøttet.

Tisser ca tusen ganger om dagen

Skiftende hard/løs mage

Har også mye vondt i huet, men er overlevbart..

Er skikkelig lei av at det ikke skjer noe.. La nå tantespetakkelet kommer om det er det om skal skje, blir gal av å vente!!!

Har tatt 5 tester tror jeg.. En hos legen. Fire var negative, men den jeg tok på mandag, der var det en prikk, og en nesten usynlig strek. tok en test til i går og den var negativ. Jeg venner meg til tanken om at jeg ikke er gravid, og tenker ikke mer på det til en eller annen kommer med en kommentar om at jeg sikkert er gravid, og da bygger forhåpningene seg opp for så å bli knust ved en ny test.

Skal til legen på fredag, og håper hu kan gjøre noe drastisk=P Blir gal av å ikke vite.. Er jo langt på overtid.. Æsj, dumme kropp. Noen som vil bytte? Fortrinnsvis en med spire på plass;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Fremdeles ingenting

Skrevet

uff dette høres ikkje gøy ut... eg har også mange av de symptomene, eg venter IKM rundt 7 sept... eg holder også på å bli sprø av all denne ventinga... håper du får d til tilslutt... stå på!

Skrevet

Takk det samme=) Venting er ikke min sterke side akkurat..

Skrevet

Huff, sjønner at du er lei ventingen. Men du har jo masse symptomer da, håper det er en spire der inne. Kan du ikke spørre legen din om å få tatt en blodprøve da? Måle Hcg.

Skrevet

skal til legen på fredag, så skal be hu sjekke det som kan sjekkes

Skrevet

Heisann,

når jeg leste historien din, var det akkurat som å lese om meg selv. Jeg er 3 uker over IKM, har vanligvis 28-32 dagers syklus... Blir gal av å vente, men i morgen skal jeg til legen og ta gyn undersøkelse. Regner med at hun ser om det er noe spire da? Selv om hun ikke tar innvendig ultralyd.....? Uff, hater denne ventingen.....

Skrevet

Uff, er skikkelig kjedelig.. Går hjemme om dagen i tillegg, så sitter for det meste på BIM. Du får passe på å få svar på det du spør om. Blei skikkelig overkjørt sist jeg var der og "legen" min prata kun om det som sto i journalen. Fikk hastetime så fikk ikke min faste lege. Men til fredag, så tar jeg med søstra mi=) Du får si ifra åssen det går hos legen da=)

Skrevet

oj! det hørtes veeeldig ut som meg da jeg ble gravid.. spessiellt det med puppene!!! De var såååå vonde og ømme!! Og stoore!!!:):););) hehe.. får håååpe den posivive grav.testen kan komme på fredag da.. noen ganger tar det lengre tid enn andre før den faktisk blir positiv.. hcg nivået er ikke så "synlig" enda.. men, spenning og forventning kan utsette mensen.. det gjorde dem med meg i mai. jeg skulle hatt den 12 mai, men fikk den ikke før 28 mai...:(:/... MEN så helt ufrorventa ble jeg gravid i juni:):) har ikke peiling på når jeg hadde EL sida mensen var forsein, men, det gikk bra til slutt!!:)

Lykke til på fredag!!!:):)

Skrevet

Hehe, det høres positivt ut=) Men jeg orker ikke å håpe på noe lenger jeg.. Blir optimist av å lese innlegg som dine, og skikkelig nedbrutt når jeg da leser innlegg som går andre veien etterpå. Lever i en liten emosjonell berg og dalbane og er skikkelig sliten nå.

Men kjempe koselig at det gikk bra for deg=) Det klaffer nok når det skal klaffe=)

Og takk=) Håper jeg får noe svar jeg kan forholde meg til som gjør hverdagen litt enklere

Skrevet

Har vært der... Jeg måtte bare slutte å håpe, og vente på fakta. For min del spiller stoffskiftet meg et puss innimellom (går ikke på medisiner, men det er ikke helt som det skal lell).

Lag gjerne en liste med spørsmål...

Lykke til

Skrevet

Takk for tips=) Gjorde det forrige gang, men følte legen bare leste av det som sto på journalen og brydde seg fint lite om hva jeg sa. Skal ha med søstra mi i morgen, og skal til fastlegen min. Ikke den tufsen jeg dro til forrige gang. Takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...