Gå til innhold

Hvor lange er deres barn på 1,5 - 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får stadig kommentarer på at Julie Angelica er såå stor/lang for alderen. Hun er nok lenger enn gjennomsnittet, men når folk lurer på om hun er 2 år og eldre, blir jeg nesten lei meg. Hun blir 14 mnd 4 sept.

Nå er hun nesten 85 cm lang og veier 11 kg. Jeg er 181cm og pappaen er 185cm, så det er jo klart hun har noen å slekte på.

Hvor lange er deres barn? Hadde vært ålreit å fått svar fra noen som har barn på hennes alder også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, du er lang! Er jo ikke så rart at hun virker lengre da! Og hvorfor blir du lei deg fordi folk tror hun er eldre?

Hun er 67 cm... Men verken jeg eller barnefar er videre høye.... Men heller ikke veldig lave... Jeg er 1,66 og han er vel 1,77 kanskje....

Skrevet

Hun er for øvrig ikke riktig 1,5... Men like gammel som din jente.

Skrevet

Det er vel tonefallet og måten det blir sagt på vil jeg tro. Hun er jo "babyen" min enda hvis du skjønner:)

Virker som om det er noe "galt" med henne fordi hun er lang. Det er jo forskjell på barn,men det har ikke alle skjønt. Hender jeg får spørsmål om hun er i barnehagen, og når jeg sier at nei det er hun ikke, for jeg tar utdanning og har mulighet til å ha henne hjemme en stund til, så er svaret jeg får at "hun må da i barnehagen snart nå når hun er så gammel". Hun er bare 14 mnd sier jeg (eller 12-13 mnd når jeg fikk spørsmålet tidligere i sommer) "Hæ??! Er hun bare 12-13 mnd hun som er sååå stor??" "Nå tuller du!!!

Ja hun er lang, men hun er like forbannet ikke eldre!! Hehe..Dette kommer jo bare fra folk jeg ikke har hatt eller har noe særlig kontakt med, men det er litt irriterende. Det går ann å si det på en annen måte. Penere måte. Noen spytter det ut av seg!

Kanskje jeg bare er litt nærtagende...

Skrevet

Min er 17mnd, og jeg tipper han er 81-82 cm, ut i fra det han var når han var 15mnd. Selv er jeg 180cm, og pappaen er 186cm.

De vokser i rykk og napp:)

Skrevet

Vesla her er 2 år om ei uke, 4 september. og var 90 cm lang for 3 mnd siden.. og jeg ser ho har strukket seg endel siden da :) det blir spennende å se på 2 årskontrollen :)

Skrevet

gutten min var 90 cm lang da han var 22 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...