Monajenten Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg skal søke om stipend til et talent, hehe;) Det er et prosjekt som sparebanken har, hvor man kan få støtte til å fullføre/komme i gang med en drøm, sant. MEN så har jeg da det dilemmaet at jeg vet ikke om jeg skal søke om stipend til musikken eller veskene. Når jeg spiller de nyeste sangene mine, som jeg er veldig fornøyd med, kjenner jeg at det kribler i kroppen, og jeg får helt kick av å tenke på å stå på en scene og fremføre musikken min foran folk som er interessert i å høre på MEG!!! Jeg sitter og smiler av tanken, og dette er min store drøm og lidenskap. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal søke om. Kan jo ikke skrive: Hei, kan jeg få penger til platekontrakt? Hehe;) Jeg spilte jo inn en demo i desember, men er ikke overfornøyd med den. Men jeg vil FREM! Jeg vil komme meg en vei, og jeg føler at det blir så dumt å søke om penger til nok en demo, det er litt demotiverende for meg. Ang. veskene så har jeg altså tidligere hatt en nettbutikk hvor jeg sydde og solgte vesker. Jeg lager kun ett eksemplar av hver veske, og ingen er like. Jeg har lyst å få startet opp igjen, men materialer er dyrt, og jeg kunne trengt en del mer utstyr. Drømmer også om å ha en liten butikk etterhvert, hvor jeg kan stille ut veskene, pluss legge opp til inspirasjon slik at alle kan komme inn og bestemme selv hvordan de ønsker en veske, og så lager jeg den. Dette er noe mer håndfast og konkret, og lettere å utdype hva jeg trenger penger til. Det er veldig fristende, men ikke min største drøm... Hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Vel, tjener du på veskene - tjener du til din andre ambisjon... For øvrig tror jeg ingen kan hjelpe deg med det valget ettersom det er du ene og alene som vet hva som er riktig. Jeg tror på magefølelse, og følger alltid den.
Monajenten Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg vet, trenger bare litt råd og veiledning. Og du har rett i det med magefølelse, og den heller mot musikken. Problemet er at jeg vet ikke HVA jeg skal søke om.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Skriv om hva du drømmer om... Hvilke planer du har i forhold til musikken... Hva trenger du penger til? Bare å spille inn en ny demo? Det må jo være flust av grunner du kan finne, hvis du trenger penger;-)
Monajenten Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg trenger å få hjelp til å komme med fram, hehe;) Jeg trenger i grunnen kontakter mer enn jeg trenger penger. Men jeg vet ikke jeg...huff. Vanskelig dette.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Mas, mas, mas:)! Kjenner du noen med kontakter...? Når du søker bare skriver du rett fra hjertet... Det er bare teit med oppkonstruerte ting der man skriver om ditt og datt og slenger på en løgn for å virke bedre for de som gir ut legat eller stipend eller you name it... fins jo for øvrig mange andre legater du kan søke og... Nå må jeg vel legge meg... Skal jogge imorgen tidlig... Huff, gleder meg ikke! Nighty night, og lykke til med operasjonen!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hahahah...jeg leste "jeg trenger i grunnen kontanter mer enn jeg trenger penger"! Men siden du ikke får kjøpt kontakter, så er det vel best å få penger til veskene.
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Fikk lyst til å se veskene dine, jeg!!! Har du noen nettside eller no??
Monajenten Skrevet 29. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2007 Jeg jeg har ikke det nå. Jeg måtte "legge den ned" rett og slett fordi jeg fikk for mange henvendelser og hadde ikke nok tid til å sy. Neste gang kommer jeg til å sy opp minst femti vesker før jeg starter nettsiden.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 hei du. sats på veskene,og meld deg på IDOL!!!
Monajenten Skrevet 29. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2007 Hehe;) Påmeldingen til Idol denne gang er over;) Og jeg vurderte det faktisk, men da jeg så køen og møtte på en liten kusine av exen min, som er 16 og SÅÅÅÅÅ håpefull, så følte jeg meg alt for gammel. Det ble pinlig og føltes feil, så jeg lot være.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 da må du melde deg på neste år.hvor gammel er du da? hadde vært morro å sett deg på tv.
Monajenten Skrevet 29. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. august 2007 Jeg er 22 år men kommer nok ikke til å melde meg på Føler hele konseptet er blitt litt for fjortis. Men kanskje det blir annerledes i år siden man kunne ha med instrumenter og de har hevet den øvre aldersgrensen. Blir spennende å se!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 jepp,spennende å se. og neste år skal jeg stemme på DEG:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå