Gå til innhold

Min fetter på 17 år har blitt pappa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en liten gutt... Herregud, det er helt rart å tenke på. Lille fetteren min som såvidt har begynt på videregående er blitt pappa... jeg skulle jo føde før damen hans jo... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke allti det går som man vil gitt!

Skrevet

hehe nei ble ikke fødsel først her nei... jaja hun var på overtid så unner henne det da...

Skrevet

du får nok lille babyen din snart vettu!! :D :D har tenkt en del på deg...hihihi siden vi snakket sist :D

Skrevet

=) det er bra det er noen som tenker på meg... hehe ja snart får jeg nok babyen min... hm... hva var sist diskusjon da? går helt i surr her på natta... hehe=P

Skrevet

var egentli om at jeg ikke blir gravid, at du snart får baby, og endometriose...

Skrevet

hæææ? er det lenge siden eller? hm... herregud, hjernen min virker ikke lenger tror jeg. når jeg tenker meg om så husker jeg faktisk ikke hva jeg gjorde i går engang. tror ammetåka har kommet for tidlig jeg. Nei vent... husker jeg snakket om endometrise... æh... hva var det igjen? *bortblåst* hehehe=)

Skrevet

*ikke hva var endometrise, det vet jeg, men når dette var*

Skrevet

Hvor gammel er jenta som fødte barnet hans? Er ho også 17 år eller bare 16 år??

Skrevet

det er noen dager siden...eller i helgen eller no sånt...Hehe husker ikke alt selv men... vi snakket om at jeg var livredd at jeg hadde endo. og skulle sjekke osv!!

Skrevet

Lille prøver'n: husker det nå=) tror jeg... blæh....

nøffemor: hun er 16 år... må være tøft for dem, men tror det skal gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...