Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg så på den filmen med fødselen din... Og jeg ble så innmari irritert på hun Christine Koth eller hva hun heter... Synes hun tullet og sa så mye dumt under stortsett hele klippet.... Ble du ikke irritert av henne? Skal LOVE deg at jeg hadde klikket på henne i hvert fall=P!
SuperGlad Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 he he, nei faktisk ikke så ble jeg ikke irritert. Ble litt overrasket selv at jeg klarte å overse alt som skjedde rundt meg, men jeg hadde det så vondt (ja jeg er pingle) at jeg gav faen i alt... Sendte henne å kamerateamet ut på gangen et par ganger på føden da, når jeg syntes så synd på meg selv. Eneste som irriterte meg var da jeg la snuppa til brystet for å amme å tårene mine begynte å renne, å hun maset å maset i bakgrunnen på at jeg skulle si noe slikt som: hei jeg er mamman din, velkommen til verden osv. Husker jeg "skrudde" av hørselen min akkurat da så det bare ble jeg og jenta mi i hele verden :-)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hehe... Utrolig;-) Jeg tror jeg hadde klikket mentalt allerede fra første stund da hun kom inn hos meg mens jeg hadde veer! Men kanskje jeg som er så temperamentsfull at det ikke skal mye til før jeg blir MEKTIG irritert=P? Vedder på at hun var så misunnelig at hun tenkte ut ordene du skulle si til datteren din....=P Det der hadde irritert meg ennå mer;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå