Gå til innhold

Live

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ett ok navn?

Hva assosierer du med navnet?

Lurer på om jeg skal velge det til jenta i magen, men tåler negative meninger rundt det også ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåler du negative tilbakemld? Hadde du regnet med bare positive på en krangleside kanskje?

Skrevet

Jeg synes det er et helt greit navn,men hadde ikke valgt det selv.

Skrevet

Nei, jeg regner helt med å få negativ tilbakemelding på en krangleside og det er helt ok. Vil ha ærlige svar om navnet, ikke bare pisspreik. Kom med det positive om dere har det OG det negative om dere har det :-)

Hva synes du om navnet Live, **Angelica**?

Skrevet

Takk. Hva er grunnen til at du ikke ville valgt det?

Skrevet

He he først på overskriften tenkte jeg amrikansk "live". Selv er ikke det noe navn jeg ville ha valgt selv, har litt problemer med å si det høyt å få den riktige meningen. Men kan jo si at det er bedre enn mange andre navn og det gir ikke meg en dårlig følelse.

Tilpassningsak for de fleste.

Har tårlig uvanlig navn på minstemann selv=)

Skrevet

Takk takk. Det uttales Live rett ut, ikke amerikansk "live" Som Liv, bare sleng på en e til slutt.

Kan du si hva minstemann heter?

Skrevet

Send meg en pm så skal du få det. Ganske uvanlig og kjenner jeg mange anonyme rett her vil mange pluttselig sikkert vite hvem jeg er bare for å irritere=)

Skrevet

Det er et ok band i hvert fall.

Og så kjenner jeg en råkul ettåring som heter det, så det funker. Bra navn. Dessuten slutter det ikke på a slik alle andre jentenavn gjør these days.

Skrevet

Når jeg trykker på nicket ditt (for å sende PM), blir jeg kastet ut av hele DIB???? og når jeg prøver å komme inn på min egen side får jeg kun opp en side som sier:

Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

Så står det ikke mer...Hmm, orker ikke prøve så mange ganger, er på vei i senga. Uansett, tusen takk :-)

Skrevet

jenten vår heter live!!!

hun er oppkalt etter bestemoren som het liv;)

Skrevet

Takk, liker det selv ganske godt (ellers hadde jeg sefølgelig ikke vurdert det) :-)

Skal kjenne litt mer på navnet, men siden jeg ikke kjenner noen som heter det, har jeg heller ikke div ass til navnet. Kjekt da med innspill.

Skrevet

:-)

Tror jeg liker navnet mer og mer ja.

Takk, og god natt. NÅ må jeg legge meg!

Skrevet

Jeg synes det er et helt nydelig navn. Jeg kunne desverre ikke bruke det selv ettersom det blir for likt Liv som skulle være navnet til den lille som søsteren min mistet for mange år siden.

Live er blandt mine favorittnavn ihvertfall.

Skrevet

Veldig fint og sterkt, og ikke oppbrukt, og ikke sukkerspinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...