Gå til innhold

Er det f*** meg mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo dro ut på quiz i kveld og skulle komme hjem kl 20. Men så møtte han onkelen sin, og bestemte seg for å henge med ham. Jaja, det er jo ikke så ille, men i halv ellevetida så sendte jeg melding om at han måtte kjøpe mer MME til babyen. Mobilen min er veldig teit for tida, så alle funksjonene virker ikke. Fikk derfor ikke åpna meldinga han sendte tilbake, og ba han om å ringe meg, noe han jo ikke gjorde. Til slutt fikk jeg ham til å ringe, og da viser det seg at han ikke hadde dratt på butikken, og gadd ikke ringe fordi det var så bråkete rundt ham. Hva f**** liksom,- det er snakk om mat til hans egen datter!!! Og planen var jo hele tida at han skulle på butikken for han skulle jo kjøpe mat til oss også. Men neida, han skal bare være ute i stedet. Drite i familien sin,- ja, han driter i onkelen også, for han er syk og bør IKKE få i seg alkohol, og det var jo ikke akkurat en café hang på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fulle sympati her.....til deg og babyen, altså!!!

Skrevet

Så han bare dreit i å skaffe mat til datteren sin da? Hallo?! Hadde han tenkt at hun skulle ta seg en brødskive i stedet da? Det var da rimelig korttenkt av samboeren din, og egoistisk. Håper en av dere får tak i litt MME og mat da.

Skrevet

Uansett er det vel lurt å kjøpe ny ladning før dere er helt tomme vel???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...