Gå til innhold

Hva ville dere sagt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at moren min er intr i veslejenta mi.....

Pga at hun (og stefar og mine 3 søsken) bor et stykke unna så ser vi de 4 max 5 ganger i året...

Vesla er IKKE trygg på moren min da hun ikke ser henne så ofte..(vesla er 19mnd)..

Vesla er trygg på søsknene mine som er 9, 7 og 5 år....

Moren min har begynt å mase på at vesla skal komme oppover til de aleine snart og overnatte hos de aleine...

VEL...ØØØØØHHHH

* Vesla har ALDRI sovet borte aleine før da det aldri har vært noe behov for å ha henne hos barnevakt o.l.

* Hun kjenner knapt moren min..ser hun er usikker på henne de gangene vi ses...så slettes ikke jeg kommer til å la vesla være der aleine da..ikke før hun er tryggere..

* Dra aleine oppover?? Hvem med rett sinn sender ungen sin på ca 2 år aleine på en buss eller tog tur som tar 3,5t til 4 timer

Moren min blir veeeeldig fort pert og fornærma.. det holder bare at du har en annen mening enn henne og du merker hun trekker seg unna...i andre tilfeller har hun ikke snakket til meg eller bare klikket ......

Hvordan skal jeg fortelle henne at jeg slettes ikke har planer om å la vesla være hos henne aleine på overnatting før hun er blitt eldre og har knyttet seg mer til henne og ikke blir små redd de gangene hun prøver å ha henne på fanget????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si det som det er på en pen måte?

Ho burde jo forstå at du ikke sender ho avgårde alene oppover der.

Ho kommer sikkert til å bli sur eller noe, men er det noen annen måte å gjøre det på?

Skrevet

Jeg ville sagt noe sånt som:

"234196539 3047r5cy 2øoi 13æqlk"

Men helt alvorlig, det må hun vel forstå? Hun er jo voksen?

Skrevet

Veeeel...for mindre ting enn dette så har hun flippet totalt.. (lang historie).. så derfor jeg er litt nervøs.. men har snakket med mannen min om det.. han er enig.. Ingen overnatting før vesla er eldre og aller viktigst.. KJENNER de og er TRYGG på de.. Holder ikke at hun er trygg på søsknene mine..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvorfor er du nærvøs? Tror det beste du kan gjøre er å holde dattera di vekk fra denne dama!

Skrevet

Hva me å si: Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does. Can he swing from a web?

No he can´t, he´s a pig.

Nei, nå begynner den å bli oppbrukt.;) ;) =)

Hun bør skjønne det.

Får håpe det order seg, til det beste!!

SNakk om et lite barn, ikke en dukke liksom...

Skrevet

Hun er snill.. men tåler ikke andre har andre meninger...synes det kan være litt utrygt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...