St.Sunniva Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Sover dårlig om natta, dvs at hun stadig våkner av at hun har mistet smokken - noe hun vanligvis ikke gjør. Tror hun har skreket til 4-5 ganger siden 1930 da hun sovnet... Stikker fingrene ned i halsen så hun brekker seg, og begynner å gråte når jeg tar ut fingrene. Sutrete og jamrete innimellom, og plutselig har hun blitt litt (bare litt) kosete - noe hun heller aldri har vært. Er dette vanlig eller kan det være f.eks tenner? Kjenner/ser ingenting i munnen hennes.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det er visst vanlig! Snuppa her er også 10 1/2 måned, tar seg i munnen å brekker seg,hoster falskt osv. Er nok bare tenner eller er det bare slik der er i den alderen. Snuppa fikk 5 tenner på en måned,så her er det nok tennene som plager. Selv om du ikke ser tenner enda,så kan hun være litt urolig, å kjenner på det kanskje.... Ikke godt å si,men snuppa her er hvertfall helt lik
St.Sunniva Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Å, det er jo godt å høre at dette virker normalt. Får jo liksom litt vondt av henne når hun driver sånn da...I tillegg er hun kjempesnørrete og griner og uffer seg med en gang jeg skal tørke nesen, ikke vil hun ligge på stellebordet uten å sutre, og når jeg da sier litt pent "nei, du kan ikke stikke fingrene så langt ned i halsen", så begynner hun å gråte da også... Tenkte litt på om jeg skulle smøre på Dentinox i morgen og se om det hjelper til natta...
St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Fortsatt litt bekymra jeg da,,,,andre dagen hun ikke ville ha morgenpuppen...Ikke virket hun sulten heller...før jeg begynte med grøten kl ni...da var hun helt klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå