Gå til innhold

Kynnere, eller ett eller annet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i 6 tiden i ettermiddag hatt kynnere eller noe. Magen er nesten konstant steinhard! Flere som har kjent dette?

Sist svangerskap hadde jeg ingen kynnere som jeg merket. Og i dette har jeg heller ikke merket noen før nå. Er 39+2, 39+3 om en halvtime... :-)

Det er helt sykt, klarer nesten ikke å skille når det begynner og når det slutter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes ikke ut som sist ihvertfall. Men man kan jo håpe...

Skal legge meg nå, så får vi se. Disse kynnerene bryr seg ihvertfall ikke om jeg sitter, ligger, står eller går.

Gjør ikke egentlig vondt, er bare ubehagelig. Kjennes ut som jenta har funnet ut at det er en snarvei gjennom mageskinnet mitt... :-)

Skrevet

Har hadd det sånn i kveld selv... men roa seg etter jeg satt meg ned nå.

Får håpe det tar seg opp da:)

Skrevet

Kanskje det er fullmånen som spiller inn...:-)

Lykke til!

Skrevet

Hei snuppa!

Håper likevel å se deg på Bagle i morgen! :)

Mine kynnere har vart hele svangerskapet! Kjent de fra uke 15-16, eller noe. Hugger tak, varer lenge, men avtar sakte sakte - som regel. Har blitt heftigere, sterkere og vondere de siste tre ukene. Vonde om natta - sånn at jeg må opp og blir liggende våken litt. Det har variert litt hvor mye jeg "plages" av dem om natta, men synes det er godt å ta igjen et par timer søvn på dagen.

Så om det er kynnere, så KAN det stå på en stund. Om det derimot er latensfasen din, så er det jo begynnende rier... :)

Ta med telefonnr. mitt da, så sender du meg melding om du ikke dukker opp i morgen. Om du gidder det da.

LYKKE TIL!!!

Skrevet

jeg har hatt sterke kynnere i hele dag.. skikkelig ubehagelige.. og merket mindre liv.. er bare 34 uker på vei og blir nesten litt bekymret..

Skrevet

blæh, har hatt kraftige og regelmessige kynnere hele ettermiddag og kvelden, både i går og i dag.. Nå er jeg LUTA LEI! :((( Ungen her vil bare ikke ut.. Var på kontroll i dag, hadde proteiner i urinen (det så jeg forsåvidt på den i morres), og har hatt vondt i hodet 3-4 dager. Blir sendt ned på ekstrasjekk på føden på torsdag, om ikke noe har skjedd til da.. En ting er at man blir lei, men jeg blir ærlig talt litt bekymra også, oppe i 10 dager over termin nå.. Uten at det trenger å være farlig i seg selv, men så er det vanskelig å kontrollere tankene sine da.. Håper den fullmånen har effekt da. Sukk.

Skrevet

Hei, alle sammen!

Dukker nok opp på Bagle i morgen... Virker ikke som om det skal bli noe mer ut av dette her. Kjedelig!

Våknet av at jeg måtte på do nå. Og kjenner at det er helt likens som når jeg la meg. Det må nok plutselig sette fart dette her hvis det skal skje noe mer i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...