Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 sjokkert og irritert her. Hva synes dere helt ærlig... Til konfirmasjonen ba jeg familie på begge sider og kun de kusinene som er nærmest datteren i alder.Faddere ba jeg uten barn. Har bedt 30 stk og det er max av det vi får plass til i stuen. Og fordi de ikke er noe barneselskap har vi også fått barnevakt for lillegutt. Maten til dette antallet er bestilt..stoler og bord lånt,bordkort skrevet. Fikk en sms akkurat nå...fra en av de mannlige fadderene (kompis av exen) kjempekoselig gutt.Han er bedt med sin kone. Han har en sønn fra før på 9 år som vi ikke ba. Vi har ingen kontakt ellers annet enn i datterens bursdag og julekort... Så til saken...det det stod i sms"n var: at han hadde sønnen til helgen og håpet det var greit at han kunne ta han med i konfirmasjonen. Hmmm..dette har han vel visst en stund,kanskje litt sent å si det nå, og en smule frekt? Er jeg sær og vanskelig som svarte at jeg beklaget å måtte si nei til dette pga grunnene ovenfor. Blir også feil,da ingen av de andre...som bor lenger unna og har barn nærmere datteren ikke er bedt/kommer. Si ærlig hva dere mener.... )
Dailis Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Irriterende. Vi hadde det slik til begge de siste dåpene. Men her kom de med barn da. Ene gangen skulle guttungen bare sitte i et annet rom mens vi spiste og hadde selskapet. Andre gangen var det masse "da kommer jeg ikke" opplegg. Huff. Masse dumme bortforklaringer av det og.... Jeg synes det er veldigfrekt, man inviterer ofte dem man gjør av en grunn, gjerne plass.
iznogood Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Han tenkte sikkert ikke over din/deres situasjon da han sendte deg SMS, vet du. Jeg tror ikke han mente å sjokkere eller irritere deg - men at han sikkert bare tenkte på at det var hans helg med sønnen og at han da kunne ta den med når han skulle i konfirmasjonen. Folk er gjerne litt fjern sånn. Mer fjern enn frekk, vil jeg si. Men det må da være helt greit at du forklarer hvorfor det ikke passer med en ekstra gjest - og så får han finne seg en barnevakt for den stunden han er i besøk. Senk skuldrene, pust både inn & ut - det er styr å stelle i stand til besøk - og da tror jeg vi gjerne får litt pigger noen og enhver
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Godt å høre at det ikke er jeg som er skikkelig vanskelig da...for klart jeg hadde fått det til på et vis...men..det blir veldig feil også overfor de andre som har fått barnevakt og ordnet seg.Denne gutten har jo en mor..og det er jo sent på søndagen,så det burde la seg ordne. Men han skal ha ros for at han tar samværet alvorlig og følger opp helgene sine...men burde hatt god tid til å bytte når de har visst om dette siden juni Får nå vente å se hva han svarer da
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Du har sikkert rett i det,men så fjern å ikke sjekke dette med helg synes jeg er rart...4 dager før. Ble nok litt satt ut ja,skuldrene er høye og vil helst ikke lage vanskligheter for noen. Og synes det fortsatt er litt frekt ;=) hehe..og ja litt irritert fordi jeg må ta stilling til dette når så mye annet er i hodet mitt Jeg fikk nemlig samme type sms tidligere i sommer av kusinen på farsiden til datteren. Hun skrev at "navn på sønn"........stod ikke på invitasjonen,er han bedt??Om han kan komme kommer jeg! Eh..om det ikke stod er han vel kanskje ikke det.Men da sa jeg greit,for var lenge til og hadde ikke ordnet alt da. Folk er rare...synes jeg og kanskje sløve )
iznogood Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Enkelte menn kan jo minne litt om alle de folkene som bor i netcomreklamene.. De som bare ser helt fjern ut og sier 'oi...' Og det er ikke gøy å forholde seg til ting en ikke har ork å forholde seg til - og de som ikke vil komme når ikke alle & enhver skal komme. sånt er støy! Men garrantert blir det en fantastisk konfirmasjon! Høres ut som du har lagt sjelen din i dette - så da kan det ikke annet enn å bli strålende! Lykke til! Skulle gjerne gitt deg en hånd med stoler og bord og mat og whatever!
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Hehe..jo får unnskylde han fordi han er mann....og sløv Får se hvordan han løser det. Støy har jeg ikke tid til,med 10000 ting jeg skulle ha gjort.I morgen skal jeg kjøpe inn planter til ute,og blomster til inne. "Så er det gjort"-det er deilig å si det! Jeg tror også at det blir en knallfin dag, gleder meg masse og har brukt som du sier så riktig, mye sjel og hjerte for at dette skal bli en flott dag for datteren min Hun fortjener det så veldig..å bli satt skikkelig stas på...hun er en så forsiktig og beskjeden jente. Takk for det! Send masse vibber så er det god hjelp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå