:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 jeg trasker på butikken og får lyst på gullerotstuing og ser rundt meg. der er det X antal mennesker som trakser rundt i sin egen lille verden å jeg er helt sikker på at en av de vet hvordan man lagger gullerotstuing. det bygger seg opp et ørlite behov inni meg til og bare rope ut "NOEN SOM VET HVORDAN MAN LAGER GULLEROTSTUING HER?" men jeg tar meg i det, kommer på at jeg ikke er på dib og at jeg må oppføre meg "sivilisert" men det hadde vært praktisk. noen som foresten vet hvordan man lager gullerotstuing? sånn siden jeg er tilbaker i dibverden?
Frk. Vable Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det hadde jo vært stilig! Men på en annen måte, tenk hvis man gikk på gaten med barnevogn og var så uheldig å ta seg en røyk, eller ga barnet ditt en skive med nugatti, så plutselig hopper det frem gale kvinnfolk fra busker og kratt og gir deg en skikkelig overhøvling!!! Kjente og ukjente... uææ.... Men gulrotstuing... vet ikke, koke gulrøtter og stue de?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 det første jeg hadde ville sagt var: Det heter ikke GULLEROT!! Jøsses! Gulrotstuing!!!!! Gullerot. *Fnis*
Monajenten Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Gullerot..... Er det sånt rot som kun våre søte små gull kan lage? (det er nemlig MYE rot altså!!) *fnis* Meeeen sånn btw....: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=359
mamma og my Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hvis verden hadde vært som dib måtte det vært et eget hjelpeapparat i velferdsstaten som het HJELP, "jeg har vasket babytøy og voksentøy sammen, må jeg kaste alle de nye bodyene eksklusivt importert fra usa fordi de andre mammaene sa de var sååå kule" "hjelp, lillesnupp hoster- kan hun være forkjølet Vi måtte hatt et eget politi for grove overtredelser av sorten -svigermor/ mannen min osv forstår meg ikke -boller, nugatti, bursdagskake og yoghurt til småbarn Og et rettsapparat som kunne på en enkel måte avgjøre - er jeg en dårlig mor - er naboen en dårlig mor -er enkelte med-dibbere dårlige mødre? -krangler over hvilken farge som er finest på bugaboo- vognene For ikke å snakke om et eget lite paradis der reimadresser, bakovervendte bilseter og id-pudder bor... God natt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 hihi.. kansje like greit det ikke er sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå