Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 om noen mnd, og jeg vil så gjerne gjøre ekstra stas på henne.. men kommer ikke på noe.. det må ikke være så utrolig dyrt, men noe litt spesielt.. ikke spa.. noen som kan hjelpe meg med litt forslag?
cherry coke Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Om du bestiller god tid i forveien kan du finne ganske rimelige turer til feks london, barcelone, praha. En langweekend feks?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg kjøpte et fint smykke til min mamma på hennes 50 års dag - det var en medaljong i gull som jeg fikk inngravert navnet hennes + bursdagen hennes (altså hennes 50`tiende bursdag). Den falt i god smak. Hun bærer den daglig og er blitt kjempeglad i den. Kostet ca 1800,-
Frk. Vable Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Min far ble nettopp 50, kjøpte ikke noe kjempespesielt, men holdt tale til han, da. En litt morsom en, der jeg fortalte om episoder med pappa fra barndommen min osv. Fikk mye skryt etterpå, men han hadde altså stort selskap... Skal din mor det?
Lullabybaby♥ Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Om utenlandstur kanskje er litt i dyreste laget.....så kanskje f.eks teater med en god middag etterpå er noe å tenke på..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå