Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Håper hun går ned til 50% av den ord vekta hun er nå. Er det feil av meg og kalle hun smellfeit?? Hun veier det dobbelte av meg +++
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hvorfor håper du hun går ned? Plager det deg å ha ei feit venninne?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 om hun er smelfeit så er det vel feil og kalde henne småfeit, er hun småfeit så er det riktig og kalde henne småfeit, er hun tyn så er det teil igjen.. men på en annen side trenger man jo ikke påpeke alt for folk hele tiden, jeg kalder ikke mine lespiske venner, lesper. mine utenlanske venner, negere, mine feite venner feite, eller mine tynne venner tynne, min A4 familievenner A4. kalder dem ved navn som regel.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 En dag kan det bli deg, så tenk deg litt om hva du faktisk sier...
Lua på snei :o) Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Så fint for henne,håper hun kommer dit hun vil )
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Det heter lesbisk...med B, ikke P....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Det verste av alt at dette er holdningene som rår i samfunnet vårt: Negative og nedsettende holdninger til mennesker med mye fett på kroppen! Har folk flest en sånn oppfatning av fete/overvektige mennesker? Hilsen en jente som veier aaaalt for mye og som IKKE ville hatt en venninne som kalte meg smellfeit!! PS: Det er jo ikke sånn at vi som er overvektige LIKER å være sånn...
Brava Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Ja,feil å kalle henne smellfeit. Hva med grisefeit eller elefantkjempe? En god venninne kan aldri ha for mange hyggelige kallenavn...
Avisa Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Kaller du henne "smellfeit" bare når du slenger drit, eller er du av den ærlige sorten som kaller henne det rett i ansiktet??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 hvem trenger fiender, med venner som deg... er det rart det er krig i verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå