Gå til innhold

Hva tror dere at dere blir omtalt som av andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at jeg ihvertfall blir omtalt som "hun ene tvillingen".. He he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ikke blir omtalt så mye jeg. Er en sånn skikkelse som man glemmer at finnes når jeg ikke er der føler jeg.

Skrevet

Vet ikke helt, må vel innrømme at jeg kan være litt" blond til tider ..tihi..

Skrevet

spørs hvem er det som "omtaler"...

her i gate er jeg "mammaen til...."

på jobben/andre: "hun fra *****" (hvor jeg kommer oppringlig fra)

Skrevet

På jobben så blir jeg kalt "hun som vet alt".

Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller ei

Skrevet

her er det : hun derre rare nordlændingen :-)

jeg har faktisk litt selvinnsikt å vet jeg er rar, sier mye uten å tenke meg om, kan si veldig upassende ting (spesielt hvis jeg blir nervøs) å kan gi uttrykk for at jeg er overlegen. Det siste kan forsvares med at jeg faktisk egentlig er sjenert da :-p noe ingen som virkelig kjenner meg tror på da men......

Skrevet

Hun der innmari pene....

Haha, nei....

Jeg aner virkelig ikke.........?

Skrevet

Samme problemet som Superglad.. Folk tror jeg er skikkelig overlegen og sur bitch, men egentlig så er det fordi jeg er sjenert, og har sosial angst... ;p

De som kjenner meg vil nok si at jeg er...Hmm...Snill? Hehe.. =)

Skrevet

Prøvde å tenke litt på det, men jeg aner egentlig ikke...

Eller, har en viss anelse om at det er hoven/overlegen for de som ikke kjenner meg... Og det stemmer nok litt, dessverre...

For de som kjenner meg, aner jeg ikke hvordan de omtaler meg... =P? Spørs litt på hvem de omtaler meg til...

Skrevet

På jobben blir jeg kalt GÆRNINGEN, Hun som alltid har noe morsomt å si, eller morsomt å gjøre...

Av venner o.l gærningen der å, raringen, snill.

Folk på gata vil tro jeg er litt overlegen kanskje og bitchy men er ikke det da..

Alltid blid og positiv...

Skrevet

"Jævla maktkåte flatbankerfitte" - det var i hvert fall beskrivelsen jeg sist fikk i jobbsammenheng. Jeg får kontakt med så mange sjarmerende mennesker der. =)

Skrevet

hundedama:p

Skrevet

Det spekulerer jeg ikke i, bryr meg mer om hav jeg selv syns om meg :)

Skrevet

Smart, og rett på sak.

(Kan mye om mangt, så det hender jeg får sms og telefoner med de merkeligste spørsmål. Finnes ikke sjenert ang kropp og slikt, så noen syns jeg er en smule for frittalende)

Skrevet

Hehe, jeg blir kalt for hun som smiler hele tiden ;-)

En av mine kollegaer spurte meg om jeg smilte i søvne og, hihi, om det var et ansiktstrekk eller om jeg generelt sett var glad og fornøyd hele tiden :P

Skrevet

Vet ikke og bryr meg lite om det også. Jeg er vel av den typen man enten liker, eller misliker....neppe noen mellomting..kanse fordi jeg er litt "kvass" til tider..og noen ser meg vel ikke som jeg er nå..men den viltre tenåringen jeg en gang var..for lenge sida...fant på mye tull da..hehe

Nå er jeg ei seriøs kjerring med unger, hus og gubbe...mer spennende enn det er jeg ikke akkurat nå ;) Rimelig kjedelig i grunn..men jeg trivest med det.

Skrevet

Stille og rolig

Skrevet

At jeg er kritisk og direkte. Det er hvertfall det jeg har hørt, he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...