Mamma til to tette Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 He he måtte bare le sånn av skjønningen i dag. Vi leker og ler masse men i dag var første gang han gjorde noe bevisst morsomt for å få mor til å le. Han satt på fanget mitt, bøyde seg plutselig fram sånn at han falt sidelengs ned i sofaen. Jeg begynte å le og spurte hvor han var på vei. Siden gjorde han det flere ganger med et sånt skøyeraktig forventningsfullt fjes som bare ventet på å le sammen med meg. Så skjønn! Så fort tiden går! Synes det var i går at jeg strevde med amming og soving, nå er det grøt og bytte til sportsvogn...
Lua på snei :o) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hahaha,ja de er så morsome å gode nå! Her er knøttte 5 mnd,og han finner på nye sprell omtrent hver dag )
Mamma til to tette Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Skjønner ikke hvordan sambo klarer å gå på jobb hver dag. Alt han går glipp av! Det er jo nesten noe nytt hver dag ja, blir 5 mnd i neste uke min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå